Gå til innhold

Hansol "19" Bra kjøp?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har Hansol flere skjermer, så dette er ikke entydig. Har selv hatt et par Hansol 920D hjemme. (Dynaflat bilderør) Den skjermen var dessverre ikke bra nok for meg. Begge hadde masse statisk moire, jeg leverte til service men de klarte ikke å fjerne dette. Ellers må jeg gi gode skussmål til Effekt som prøvde så godt de kunne.

 

Ga til slutt opp og byttet til ADi G910 (FD Trinitron rør) Den var ca 1000-lappen dyrere. Ikke perfekt den heller, men MYE bedre bilde.

 

Ps: Har flere kompiser med Hansol-skjermer (men ingen med 920D) De er alle fornøyde, så langt jeg vet.

Lenke til kommentar
De rimelige AMD prossorene gir mer for pengene enn en p4, men hvis du overklokke engner p4 seg best. :smile:

 

Og hvor kommer Hansol inn i bildet? :roll:

 

Hvis du ser nøye på første innlegg, så ser du at han spør om han skal velge AMD eller Intel.

 

Hansol er bra synes jeg. Sitter med den billigste modellen og den passer meg ypperlig. Angående AMD vs Intel så synes jeg at hvis du har råd, så kjøp deg en Intel prossesor.

Lenke til kommentar
De rimelige AMD prossorene gir mer for pengene enn en p4, men hvis du overklokke engner p4 seg best. :smile:

 

Og hvor kommer Hansol inn i bildet? :roll:

 

Hvis du ser nøye på første innlegg, så ser du at han spør om han skal velge AMD eller Intel.

 

Hansol er bra synes jeg. Sitter med den billigste modellen og den passer meg ypperlig. Angående AMD vs Intel så synes jeg at hvis du har råd, så kjøp deg en Intel prossesor.

 

Aaah! Såri.. hehe.. (Skylde på lite søvn).

 

Ja P4 er fett om man vil OC'e. :) AMD er mest kjent for "Mest for penga".

Lenke til kommentar

Sitter med inntrykk av at de fleste er fornøyd med Hansol. Har brukt flere stykker som har vært bra til prisen. Men mine (2!) 920D var det bare trøbbel med.

 

Men selv uten Moire hadde 920D blitt slått flatt av banen av ADi-skjermen som jeg byttet til. Men den er jo ca 1000,- dyrere da.

 

Ps: Moire-effekten jeg opplevde var ikke avhengig av oppdateringsfrekvens men endret seg med oppløsning. (Det er vel ingen som sitter og jobber i 60Hz??)

Lenke til kommentar

Jeg har Hansol 710D (17"), flatskjerm den og. Jeg er veldig fornøyd med den, selv om man noen ganger når det er svart skjermbilde kan se en "røykstripe" på venstre del av skjermen...det ser faktisk ut som om Hansol-ansatte har glemt igjen sigaretten sin inni skjermen, også ryker den fremdeles.

 

Det er absolutt ikke noe irriterende, men hvis noen vet hva det kan være, bare si ifra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...