Innos Skrevet 14. desember 2007 Skrevet 14. desember 2007 (endret) Synes alle spill skulle kunnet kjøpes i Steam, eller i hvert fall noe lignende. Det er rett og slett genialt! Endret 14. desember 2007 av Innos
Anthropod Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Jeg anbefaler folk om å sjekke prisguiden før de bestemmer seg for å kjøpe et "billig" spill via steam. Selv om dollar kursen er lav, og mange spill fremstår som billige, så kan det faktisk hende at spillet er enda billigere hvis du bestiller fra en norsk spillwebshop.
Patrick de Maar Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hvilke spill da? Han sa at det kunne være noen billigere der, han sa ikke at det nøvendigvis er noen. Nei, jeg kan ikke svare på det spørsmålet til Innos. Til dere som opplever at Steam har trukket mer fra kontoen enn de skal, så ville jeg fått tak i en detaljert utskrift av alle transksjoner for å sikre at det faktisk er Steam som har gjort feil, og videre ta kontakt med Steam. Det hjelper ikke å sitte å lage innlegg på et forum om at de trakk 300kr for mye fra kontoen din, og Steam blir ikke bedre på området om du ikke sier i fra. Trådstarter: Steam er seriøse, og det er like mye sikkerhet i Steam, som det er i komplett.no. Endret 15. desember 2007 av Ryuk
Anthropod Skrevet 15. desember 2007 Skrevet 15. desember 2007 Hvilke spill da? Jeg kan komme med to eksempeler i hvertfall. Call of Duty 4: beste tilbud 339kr fra to webshopper, mens det på steam koster 69,96 USD * 5,4 (kurs) = 378kr (rundet opp). Company of Heroes: beste tilbud 89kr, mens det på steam koster 29,95 USD * 5,4 (kurs) = 162kr (rundet opp). Hvis et spill koster 39,95 (216kr) eller 49,95 (270kr) når det er nytt, så vil det antagelig være billigere enn hva norske webshopper kan tilby, men det er alltid en god ide å sjekke prisen flere steder før du slår til et tilbud på steam, for det tar ikke veldig lang tid før webshoppene senkere prisene på nye spill. Fant forresten world in conflict til 249kr hos absoluttspill.no, og det er jo relativt nytt og fikk 10/10 av gamer.no, WiC finner du ikke på steam, men er et eksempel på et "nytt" spill hvor prisen synker raskt. Prisen på steam har en tendens til å bli stående litt for lenge uten å bli redusert.
sv1 Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 (endret) Steam funker kjempebra! Pluss for at dem også tar paypal Endret 21. desember 2007 av sv1
Mynotir Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Jeg har kjøpt over 20 spill fra Steam. Har alltid hatt minst 300kb/sec. Det har aldri vært noen problemer i det hele tatt. Som oftest er prisene også billigst pga den lave dollarkursen, og hvis det ikke er billigst er det i alle fall billig allikevel.
stonebro Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har kjøpt over 20 spill fra Steam. Har alltid hatt minst 300kb/sec. Det har aldri vært noen problemer i det hele tatt. Som oftest er prisene også billigst pga den lave dollarkursen, og hvis det ikke er billigst er det i alle fall billig allikevel. Følger aktivt med på Steam. De beste tilbudene der inne er ... vanvittig gode. Eksempelvis har de hatt 5-50% avslag på alle titler nå i jula. Jeg har tidligere kjøpt både ID Super Pack (alle ID-spill noensinne for $70 - 350 kroner) og Valve Complete Pack (alle Valve spill noensinne for rundt 450 kroner). Slo i jula til på Eidos Holiday Pack med 10% rabatt. Da fikk jeg altså følgende; Kane & Lynch, Infernal, Just Cause, Project: Snowblind, Rogue Trooper, og Tomb Raider Anniversary til $67.45, eller rundt 400 spenn. Greit, ikke galleonstitler alle de der, men grei underholdning i julehelga. Steam har i tillegg "packs" på mye og mangt. ID Super Pack har 22 titler for $52.45, Strategy First Complete har 18 titler for $54.95, Valve Complete har også 22 titler for $74.95, inkl. Portal og Episode Two. Det er primært slike ting som det som er den største fordelen med Steam i mine øyne, store spillpakker med sinnsyk rabatt. Kjøp av nyere enkelttitler kaster ikke noe særlig av seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå