CorporalClegg Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 LUUUUF, MÅ HA LUFT!!! Vitsen var den beste da!
Tenaciously Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Mine er litt annerledes, de begynner med at jeg skriver LOL, n00b eller homo. Noen ganger sexy eller *kremt*..Har ikke så mange venner jeg.. Føler med deg Etter jeg fikk ME/kronisk utmattelses syndrom etter det så har alt gått til helvete Det verste var når den aller beste vennen forsvant Da hadde jeg bare "venner" som allerede hadde venner Det beste som kunne skje nå er om det hoppet opp på dame si'a SNIFF!
Exeter Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 denne var utrolig bra. likte spess: I går døde bestemorda min Så sier ikke du:
douchebag Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Zomfg hah! your grandma died! oh, du snakka seriøst? *logge rolig av og håpe på at alt blir glemt*
Ccconker Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 er det ikke egentlig best å være seg selv? og.. vet ikke egentlig alle dette dær? (jeg leste ikke alt)... å hvis du er så rævva at du ikke klarer å sjekke opp folk på msn selv så fortjener du det heller ikke sier jeg bare
E-wok Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 er det ikke egentlig best å være seg selv? og.. vet ikke egentlig alle dette dær? HEHHE DU R VLDIG SMRT
Rescue me Skrevet 13. mars 2009 Skrevet 13. mars 2009 er det ikke egentlig best å være seg selv? Er ingenting som er å være seg selv.
Rescue me Skrevet 14. mars 2009 Skrevet 14. mars 2009 Er ingenting som er å være seg selv. Jau. Mente at det bare er tull det om "å være seg selv". Man oppfører seg forskjellig hele tiden, kommer ann på hvem man er med eller om man er med noen i det hele tatt.
Ccconker Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 Du er jo deg selv, bare at du oppfører deg forskjellig;-) Du har jo like interesser osv.
Groening Skrevet 22. mars 2009 Skrevet 22. mars 2009 Må innrømmet jeg lo noe av denne. Leste fem setninger og tenkte at dette ble langt og kjedelig, men han drar det så langt og skriver så "seriøst" at det er morsomt hele veien gjennom. Hva svarte egentlig person 1 etter den posten?
Faaensoldemor Skrevet 25. april 2009 Skrevet 25. april 2009 (endret) Jeg lo i en halv time av den, og så leste jeg den en gang til, og den var like morsom! Tror jeg skal lese den én gang til.. :/ Vi skal samle gress geitene våre Beste jeg har lest noen gang tror jeg Endret 25. april 2009 av Fiskepinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå