Joe DiMaggio Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Hei! Jeg håper dette er rett forum. Jeg har installert XAMMP på maskinen min for andre gang nå. Da får jeg opp en feilmelding (se vedlegg). Takker på forhånd!
Skagen Skrevet 1. desember 2007 Skrevet 1. desember 2007 Flyttes til Programvare, og ett innlegg kun kommenterte feilplassering er borte vekk.
Joe DiMaggio Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Skrevet 6. desember 2007 Jeg har prøvd å fjerne alt. Jeg installerte det på nytt igjen, men samme feil kommer opp.
trrunde Skrevet 14. januar 2008 Skrevet 14. januar 2008 Du har kjørende et annet program som "hører" på port 80, prøv å skriv inn http://127.0.0.1 i nettleseren din og se hva som kommer opp
Joe DiMaggio Skrevet 14. januar 2008 Forfatter Skrevet 14. januar 2008 The page cannot be found The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable. Please try the following: * Make sure that the Web site address displayed in the address bar of your browser is spelled and formatted correctly. * If you reached this page by clicking a link, contact the Web site administrator to alert them that the link is incorrectly formatted. * Click the Back button to try another link. HTTP Error 404 - File or directory not found. Internet Information Services (IIS) Technical Information (for support personnel) * Go to Microsoft Product Support Services and perform a title search for the words HTTP and 404. * Open IIS Help, which is accessible in IIS Manager (inetmgr), and search for topics titled Web Site Setup, Common Administrative Tasks, and About Custom Error Messages.
trrunde Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 har du windows xp pro? Gå til legg til fjern programmer så går du til windows komponenter i menyen til venstre Huk vekk Internet Information Service (IIS) og trykk ok Installer xampp på nytt
Joe DiMaggio Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Jeg har Windows Server 2003, men det går jo for det samme? Jeg prøver.
Joe DiMaggio Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Det virket! Tusen takk trrunde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå