Gå til innhold

oppgavebehandling og explorer.exe er ustabile


deep750

Anbefalte innlegg

har to problemer, starter med det første:

1. maskina mi hang seg opp (explorer.exe). Det gjør den fortsatt, men mer om det senere. Dette skjedde mens oppgavebehandlinga var åpen, forsøkte å lukke oppgavebehandling, men det resulterte i at oppgavebehandlingen ble helt deformert. post-26538-1196442863_thumb.jpg

som dere kan se så har alt utenom rundt forsvunnet. Noen som vet hvordan jeg kan få det tilbake igjen?

 

2. Angående explorer.exe så sluker den alle ressursene på PC-en innimellom, tror det skjer hver gang jeg åpner mindatamaskin el., og gjør at alt fryser... explorer brukte 250mb ista, og 100% cpu.

 

håper noen har noen gode råd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Media preview bruker en latterlig dårlig mediaspiller til for å lese ut verdier som høyde og bredde og lengde av mediafiler slik at dette kan vises om du har på detaljert mappevisning. :wallbash:

Om den kommer over en mediafil den ikke klarer å lese korrekt ( som skjer _ofte_ ) vil den prøve å sekvensielt lese hele fila for å på den måten kalkulere lengden på fila. Dette bruker den selvsagt all tilgjengelig CPU på og kan ta flere minutter. Du kan heller ikke flytte eller slette filene mens dette pågår.

 

EDIT: Jeg skrev også avregistrere. Ingenting blir fjernet og om du vil skru det på igjen er det bare å kjøre denne linja:

regsvr32 shmedia.dll

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...