Darkbuster Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 God Of War har ihvertfall få, men godt gjennomtenkte.
fox Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Faktisk, ja, og det er ganske skummelt å tenke på. I VII var de så mange og så lette at det ble rein rutine og null spenning til slutt. Liker mye bedre at bossene er få og gjennomtenkte. Litt feil å si at de var boss egentlig, de var mer som motstand.. Faen, det er vanskelig å forklare. Men jeg har aldri følt at de er virkelig boss bortsett fra de store, skikkelige som er boss
Captain Slow Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Har enda ikke klart han ^^. Er det mulig?!? FFXs boss er den letteste jeg noensinne har spilt mot i Final Fantasy-serien. Jeg syns den var kjempe vanskelig, var første FF spillet jeg hadde spilt, så ikke så rart. Kanskje for noen som har mer erfaring fra de tidligere spilla, så var den kanskje ikke så vanskelig. Så ja, det er mulig. Den bossen jeg sleit mest med, var Seymore oppi fjellene, aner ikke hvorfor, bare sleit noe helt for jæ*** Resten kom jeg meg forbi uten større problemer, var bare legge litt taktikk først. og angående boss-fights. Så har MGS 3 de beste. Når man sloss mot, han gamlingen med sniper-rifle, husker ikke hva han heter i farta. Men det er den tøffeste boss-fighten jeg har vært gjennom i alle fall. Endret 3. desember 2007 av Entertainment
blackops Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ein type bossfight som er latterlig er i såkalte realistiske spill der historien setter ein menneskelig karakter som din end-boss. Dette er gjerne ein person du har beskytta eller spilt side om side med tidligere i spillet. F.eks Sam i Mafia, i eit oppdrag skal du beskytte fyren og han tåler det samme om ikkje mindre enn deg sjølv. Alt er som det skal være fett oppdrag. Så kjem vi da til slutten med ein feet skytesekvens i eit museum som går gradvis gjennom rommene. Alt vel så langt. Så møter vi vår gode venn Sam, no tåler plutselig vår godeste Sam full auto med Tommy gun midt i skallen, pluss at han har hatt eit brutalt marksmankurs siden sist. Her er det noke som skurrer. Menmen noken bossfights er derimot artige om dei er lagt opp bra. For eksempel Tentacle monsteret i Half-life, Kongen i Dungeon Keeper med sine to brutalt harde Vakter Endret 3. desember 2007 av blackops
Allt í lagi Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 God Of War har ihvertfall få, men godt gjennomtenkte. Jepp, God of War 1 har bare 3 ordentlige bosser, men de er herlige da. God of War 2 har vel 15 ca... Like fantastiske alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå