Gå til innhold

Noen vits i COD4 og Crysis med 7900GTX?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en PC med Intel Conroe@ 3 ghz. 2 gb ram og et 7900GTX skjermkort. Er det noen vits i å prøve seg på COD4 eller Crysis med det oppsettet? Må jeg oppgradere skjermkortet?

CD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjører cod 4 på 7300 GT. Kjører fint har normal model og water detail + 640x480. Grafikken er ganske bra med tanke på den lave oppløsningen.

Skrevet

Hva er greia med å undervurdere maskinvaren sin så ufattelig mye? Det er skremmende hvor mange som gjør det.

Nei trådstarter, du trenger ikke oppgradere, du kan kjøre begge de spillene der med god grafikk.

Skrevet
Jeg har en PC med Intel Conroe@ 3 ghz. 2 gb ram og et 7900GTX skjermkort. Er det noen vits i å prøve seg på COD4 eller Crysis med det oppsettet? Må jeg oppgradere skjermkortet?

CD

Jeg har Pentium 4 3,4GHz @ 3,8 GHz og et 7800GT skjermkort. Får glimrende fps med medium/low-instillinger på crysis, og er svert fornøyd med spillopplevelsen. Hvis max grafikk ikke er svært viktig for deg, vil du ikke ha noe problem med å spille de spillene!

Skrevet

Tror ikke det blir særlig hyggelig å kjøre crysis på high med et 7900gtx.

Jeg må i alle fall ned på medium for å få akseptabel framrate med et 8800gts.

Skrevet

Har 7900GS, Cod på high med 1024x7xx og Crysis med en mix av low, med og high, samme oppløsning.

Vanneftekt på Crysis på max, cod på laveste, skygger og smoke er mininalisert. :)

Skrevet
Hva er greia med å undervurdere maskinvaren sin så ufattelig mye? Det er skremmende hvor mange som gjør det.

Nei trådstarter, du trenger ikke oppgradere, du kan kjøre begge de spillene der med god grafikk.

Hei, takk til deg og andre som har svart.

Det blir nok COD4 på meg. Jeg kjenner meg selv så godt at hvis jeg må spille Crysis på medium og/eller lav oppløsning så vil det nok bli shoppet et 8800 kort av en eller annen type ganske straks.

CD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...