Gå til innhold

noen muligheter for å bytte untseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, jeg lurer på om blizzard har laget noen funksjoner for å bytte utseende på charakteren, liker ikke ansiktet til min rogue, har egentlig aldri gjort det, skulle egentlig bare se hvordan rogue classen var, plutselig var jeg lvl 20 og hadde ikke lyst til å starte på nytt.

Endret av brucelee.will
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det star ikke noe om at du kan endre annet enn har der. Det er mulig at de kanske gjor det mulig, men jeg tviler og haper de ikke gjor det mulig.

Du kan jo lage en ny character og kjope Powerlevling til level 20.

Skrevet

hvis du leser på WoW forum har de sakt at plastisk kirurgi ikke vil komme med de første... du lagde char'n sånn, slutt og sytt !

Skrevet (endret)
Det star ikke noe om at du kan endre annet enn har der. Det er mulig at de kanske gjor det mulig, men jeg tviler og haper de ikke gjor det mulig.

Du kan jo lage en ny character og kjope Powerlevling til level 20.

aaa min rogue er nå lvl 70

hvis du leser på WoW forum har de sakt at plastisk kirurgi ikke vil komme med de første... du lagde char'n sånn, slutt og sytt !

du er rar, jeg syter ikke, JEG SPURTE OM DEG GIKK ANN, t toidi

Du kan få mange forsjellige hjelmer. Så slipper du og se fjeset til charecteren din :)

jeg tviler på at jeg får noe bedre enn season 3 galdiator hjelm

Endret av brucelee.will
Skrevet (endret)
Fett, du var lv20 igår .. og idag er du 70! Må vel være ny rekord, du slår Joana lett i alle fall.

jeg sa aldri at jeg var lvl 20, jeg sa plutselig var han lvl 20 og jeg villeikke begynne på nytt, lær deg å lese

Endret av brucelee.will
Skrevet (endret)

hehe ja, er ikke sur på han :!:, er bare litt lei av alle kommentarene jeg har fått, det er så mange som ikke leser gjennom hele emnen så de tror at jeg var lvl 20 i går

Endret av brucelee.will

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...