Gå til innhold

Jul snart trenger stor hjelp til å velge en liten gave!


Leasch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
et kyss? :)

kexxy, det er fint med et kyss ja, men hmmm d er inte en gave :p

 

tanken som teller..

 

sendte selv min kjæreste en stor bamse.. hu likte den godt.. eller kanskje ikke, for hu gjorde det slutt 2 uker senere.

åija såpass.. hmm trøstepå. Men da kanskje det er ikke vits å gi noe som helst? Mulig d skjedde at du masa på henne for mye og den siste gaven din var det siste dråpet i flaske full av mas..?

Lenke til kommentar
man skal aldri kjøp en parfyme til ei dame, minst hvis man vet hvilken! og jev ikke hvilken.. smykker er sjit, billig er ikke bra og dyre er heller ikke bra...
Men da kanskje det er ikke vits å gi noe som helst? Mulig d skjedde at du masa på henne for mye og den siste gaven din var det siste dråpet i flaske full av mas..?

Siden du tydeligvis er eksperten så vet du det vel best selv. Dama di du nesten er sammen med var også kreativt.

Lenke til kommentar
man skal aldri kjøp en parfyme til ei dame, minst hvis man vet hvilken! og jev ikke hvilken.. smykker er sjit, billig er ikke bra og dyre er heller ikke bra...
Men da kanskje det er ikke vits å gi noe som helst? Mulig d skjedde at du masa på henne for mye og den siste gaven din var det siste dråpet i flaske full av mas..?

Siden du tydeligvis er eksperten så vet du det vel best selv. Dama di du nesten er sammen med var også kreativt.

nei jeg veti kke selv, tenke jeg ksulle lage tråd å få hjelp til å fullføre tankene mine.. og ka du mein at dama var også kreativ?..

 

kexxy nei jeg bare lurte :) hehe

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...