Gå til innhold

Forsterker til hjemmekino, CERWIN VEGA høytalere;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men Alto gir mye watt pr. krone.
Hvis man kun ser på effekt, gir Europower mer for pengene. (Men så var det byggekvalitet og lydkvalitet da...)

Jeg har ikke hørt noen av de, men lurer på hvilken av billig pa-forsterkerne som har best lyd ?

Behringer EP2500 Europower, Alto MAC-2.2. (Zachry XP-1200). (Det finnes kansje fler i samme prisleie?)

 

Men til topic: Har du funnet ut noe "kisen12"?

Lenke til kommentar
men Alto gir mye watt pr. krone.
Hvis man kun ser på effekt, gir Europower mer for pengene. (Men så var det byggekvalitet og lydkvalitet da...)

Jeg har ikke hørt noen av de, men lurer på hvilken av billig pa-forsterkerne som har best lyd ?

Behringer EP2500 Europower, Alto MAC-2.2. (Zachry XP-1200). (Det finnes kansje fler i samme prisleie?)

 

Men til topic: Har du funnet ut noe "kisen12"?

KISEN har funnet ut at han kjører på med NAD forsterkerene bluum tipset meg, funker sikkert fett det :thumbup:

Endret av kisen12
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
JEG synes du heller bør gå for CLS, men det er min mening.

Det fordi du da får bedre sammenheng i lyden fra anleggeet ditt.

Jeg synes det er bedre med 6,5" og 12" enn 3" og 12", hvis du ser hva jeg peker på.

 

Hvis du har 15 000 til forsterker, så kjøpe en NAD C272 til å kjøre fronene på, og en NAD T754, mer trenger du ikke etter min mening ;)

Tjommi det, men jeg tenker å henge bakhøytalerene på veggen, funker dette med CLS? Synes de var litt store for den veggen :!:

Disse CLS får du hengt på veggen...

 

http://hifiklubben.no/produkter/hoeyttaler...talere_sort.htm

Lenke til kommentar
JEG synes du heller bør gå for CLS, men det er min mening.

Det fordi du da får bedre sammenheng i lyden fra anleggeet ditt.

Jeg synes det er bedre med 6,5" og 12" enn 3" og 12", hvis du ser hva jeg peker på.

 

Hvis du har 15 000 til forsterker, så kjøpe en NAD C272 til å kjøre fronene på, og en NAD T754, mer trenger du ikke etter min mening ;)

Tjommi det, men jeg tenker å henge bakhøytalerene på veggen, funker dette med CLS? Synes de var litt store for den veggen :!:

Disse CLS får du hengt på veggen...

 

http://hifiklubben.no/produkter/hoeyttaler...talere_sort.htm

Det kan du, men jeg endte opp med CERWIN-VEGA HD-63S :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
Du har høytalere for å spille klærne av damer i stereo, ikke Musikk (god lyd) eller Film (5.1/7.1)... Innse det :p

dritt anlegg... jeg har delt anlegget opp, har beholdt en NAD C272, puttet CLS-12 til stereoen på gutterommet, HD-63S til plasmaen i stuen og resten har jeg solgt;)

Lenke til kommentar
men Alto gir mye watt pr. krone.
Hvis man kun ser på effekt, gir Europower mer for pengene. (Men så var det byggekvalitet og lydkvalitet da...)

Jeg har ikke hørt noen av de, men lurer på hvilken av billig pa-forsterkerne som har best lyd ?

Behringer EP2500 Europower, Alto MAC-2.2. (Zachry XP-1200). (Det finnes kansje fler i samme prisleie?)

 

Men til topic: Har du funnet ut noe "kisen12"?

 

Alto Mac er vel den som har penest lyd av disse og byggekvaliteten er bra, nå har ikke jeg hørt 2.2 men har hatt både 2.3 og 2.4 og jeg hadde ikke noe å utsette på dem, skifta dem ut fordi jeg hadde lyst på og prøve noe annet bare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...