Gå til innhold

Ny patch fikser sniper og acog i Cod4


brultus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja Eric, nå er noen av oss så mann at en liten 50 cal i hodet kun gir litt hodepine, men for den gjennomsnittlige pingla vil det nok bety døden ja.

 

Ganske surt å putte 5 sniper skudd i en fyr som står helt stille uten at han detter.

 

 

du skrev erik med C, og det gjorde du med vilje! :tease:

 

men det er jo bare bra, selvsagt skal det være 1 skudd i hode = død..

Lenke til kommentar

Joda, bra nok det, men jeg må innrømme at jeg er redd for at de lett kan gjøre sniperriflene for enkle å bruke..De skal være vanskelige å mestre, ellers blir online fort ødelagt. Men håper selvfølgelig at dette blir bra, veit det er jævlig irriterende når du ikke får treff på skudd som er "dead-on"... Håper de legger inn mer 'svai' i siktet eller noe sånt istedetfor.

Lenke til kommentar

 

YES! Endelig et utviklerteam som faktisk gidder å gjøre noe med det folk klager på!

CoD4 er i mine øyne den ultimate FPS.

 

Jeg kan være enig i at snikskytterriflene skal være vanskelig å mestre, men da må det være noe slags system i det. Det blir veldig frustrerende og taktisk ødeleggende å ha en totalt uforutsigbar og erratisk hit detection. Hadde det nå vært sånn at det skjedde oftere når man sto, og sjeldent når man lå nede, så kunne jeg godtat det.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk bruker Acog over Red dot. Acog gir jo dårligere accuracy, så hva er da vitsen med bedre zoom?

 

Agoc gir større range, og om du bruker 1 skudds våpen på store åpne baner hjelper den ekstra zoomen deg. Er da uansett bra at agoc blir "buffet" siden den ikke er like god som red dot i de fleste tilfeller =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...