gnrlover Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 (endret) får ikke addonen til å fungere det står dependency missing. har ikke snøring på hva det betyr, noe jeg må laste ned extra eller ? :S Endret 28. november 2007 av gnrlover
Tryllekunst Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 tror det betyr noe sånt som at du mangler en "moder"addon som gjør at den addonen kan virke. eks: du ma ha ace for at fubar skal funke (tror eg)
SkyMarshall Arts Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Det er helt rikitg. Men det står vel også hva dependency-addonen som trengs er i tool-tipn du får?
gnrlover Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Hva er dependency ? ? å hvis jeg finner den jeg skule ha skal jeg legge den i Interface eller ? å ja Dependency sto på siden
samebob Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Avhenighet eller noe lignenede, som igjen betyr at den er avhengig av en annen addon for å funke. F.eks Titanpanel honor trenger titan panel main addonen for å funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå