asbjornu Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Jeg bare lurer på om det er noen som kjenner til andre forskjeller ved Olympus SP-560UZ og Olympus SP-550UZ enn oppløsning og pris? Er for eksempel et av ankepunktene til SP-550UZ, nemlig den trege autofokusen, rettet noe på, eller den eneste forskjellen på de to kameraene at SP-560UZ har høyere oppløsning? Skulle veldig gjerne sett en test av SP-560UZ på Akam.no, i hvert fall med tanke på at testen av SP-550UZ er fra 2. april i år og at Olympus derfor "fortjener" en ny test av etterkommeren til dette kameraet. PS: Jeg er klar over at dette ikke er et speilreflekskamera, men da det heller ikke er et kompaktkamera, føler jeg at denne posten hører mer hjemme her enn der.
tomsi42 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Litt trøtt i trynet? Denne testen ble lagt ut på forsiden av Akam tidligere idag. Tom
k-ryeng Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 PS: Jeg er klar over at dette ikke er et speilreflekskamera, men da det heller ikke er et kompaktkamera, føler jeg at denne posten hører mer hjemme her enn der. Det er semikompaktkameraer, så de hører hjemme i kompakt-kategorien. Det har ingenting å gjøre i speilrefleks-kategorien i hvert fall.
asbjornu Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Hehe! Den rullet faktisk akkurat inn i feedreaderen min, så jeg var på tur til å slette denne tråden, men nå har jo du postet i den, så da får jeg bare erklære full falitt og heller lese artikkelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå