RogueAlien Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) Noen som vet hvor screenshots havner fra Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption? Jeg har tatt noen som jeg vil legge opp i screenshot-tråden men jeg finner dem ikke. Endret 27. november 2007 av RougeAlien
Gjest Slettet+130498 Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 er det noen egen knapp for det da? du har jo printscreen da, men da må du ut i paint og lagre det der før du tar et nytt et. ellers så har du jo fraps også da hvor du får tatt bilder med gratis versjonen. der vil de havne fraps mappen med mindre du forandrer plasseringen på lagrings stedet
RogueAlien Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 Det er en egen knapp for det ja. F12. Og jeg merker at noe skjer når jeg trykker på den. Så jeg har antakelig noen screenshots men jeg vet bare ikke hvor de kan ha havnet hen.
dapre Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Regner med du har sjekket i mappa til spillet ? Hvis ikke kan de også blitt lagret under "Mine dokumenter"/spillmappe/
RogueAlien Skrevet 28. november 2007 Forfatter Skrevet 28. november 2007 (endret) Jeg har kikka nesten overalt. Det er en mappe som heter Recordings men det er bare masse rec filer og jeg vet ikke om det er bildefiler men det tror jeg ikke. Jeg har til og med prøvd og lete igjennom skjulte mapper og etc. i Documents & Settings men til ingen lykke. EDIT: Jeg bør vel nevne at jeg bruker ZeRoX FOC Addon mod. Men det skulle ikke være et problem, for jeg har sett mange screenshot som andre har lagt opp på andre sider som har brukt mods som denne. Endret 28. november 2007 av RougeAlien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå