Yakuza Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 jeg har mobilt bredbånd ifra netcom(300kb).. jeg sliter med ms fra 400 -1400.. e det noe jeg kan gjøre før å senke denne eller stabilerse ms.. takk før alle svar
Drunk_Panda Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 nå er 300kb relativt lite i min mening til å spille WoW. Ja jeg veit WoW støtter 64 kb internett, men de sier ikke noe om hvor spillbart det er. Sorry men er vel heller det at 300kb er altfor lite til å spille et online spill der der sendes informasjon konstant.
StarGazer Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 du har ikke bra nok linje rett og slett. Vil nok også få høyere latency over trådløst nett kontra bakkenett!
shadow_ Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Hvor i landet er du befinner deg? Testet med NetCom "Super 3G" (3,5G) i Oslo, og fikk +/- 150ms i en periode på ca 30minutter. Funker greit som nødløsning her med andre ord
AvIOn Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Siden det allerede er en tråd om ms-problemer her: Har 5mb/1mb hjemme nå, skulle gjerne hatt mere, men kjappere nett i Hammerfest koster så helsikkes mye. Ligger på ca 150ms, men har jevlinge lagspikes, og virker som jeg har rundt 1k ms selv om den er på ca 150. Bruker dog trådløst nett hjemme. Kan det ha noe med problemet å gjøre?
Walts Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 linja de er i alle fall bra nok, kjører selv med 4mbit uten problemer å lagg spikes. Men det kan ha noe med det trådløse og gjøre, du kan eventuelt prøve med kable å se om det blir noe bedre
AvIOn Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 linja de er i alle fall bra nok, kjører selv med 4mbit uten problemer å lagg spikes.Men det kan ha noe med det trådløse og gjøre, du kan eventuelt prøve med kable å se om det blir noe bedre Får teste med kabel, bare synd jeg må trekke den igjennom stua :S Men hva gjør man ikke for å få stabil linje
John Keats Skrevet 28. november 2007 Skrevet 28. november 2007 Gogo 2 linjers ISDN! Funker bedre IMO Er ikke det 256kbps + tellerskritt? hjelpes..
Gnimmels Skrevet 29. november 2007 Skrevet 29. november 2007 Siden det allerede er en tråd om ms-problemer her: Har 5mb/1mb hjemme nå, skulle gjerne hatt mere, men kjappere nett i Hammerfest koster så helsikkes mye. Ligger på ca 150ms, men har jevlinge lagspikes, og virker som jeg har rundt 1k ms selv om den er på ca 150. Bruker dog trådløst nett hjemme. Kan det ha noe med problemet å gjøre? Bruker du en trådløs router som fulgte med i ei slags bredbåndspakke el. fra telenor eller tele2 eller noe? Isåfall så bør du kjøpe deg en bedre router... Får tak i noen av de feteste routerene til rundt tusenlappen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå