Gå til innhold

Innkalling til millitæret?


bruno99

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På sesjon så bare tester de deg for hva du er god for og hører hva du har lyst der.

Møt opp og si rett ut hva du mener og vil så skal de nok finne en løsning til deg ;) Det er ikke noe farlig. Faktisk veldig interessant for deg selv å få vite hvordan du står på alle testene. Det går så bra så.

I fjor var det ca 50% av de som møtte til sesjon som måtte fullføre førstegangstjeneste. I år har jeg ikke hørt noen tall, men siden det blir flere jenter så vil jeg gå ut fra at tallet er enda lavere % andel av gutter.

Lenke til kommentar
Er ikke redd for å parte til en millitær fyr, men må dra et stykke for å komme til sesjonen, så litt kjipt

 

 

Forsvaret betaler for transport til/fra sesjon, bare ta vare på kvittering.

Det skal heller ikke føres fravær fra skole den dagen du er på sesjon.

 

Det er virkelig veldig liten innsats som skal til fra din side.

Endret av Q-melk2
Lenke til kommentar

sorry at jeg stjeler tråden litt.,,

 

jeg har ikke levert lappen eller svart.

fikk det brevert for en mnd siden og siden har det ikke skjedd noe:S What to do?

 

 

har sendt epost til de.. så da får eg bare vente og se?

 

edit: Men skal ikke politiet komme etter rundt 2 uker hvis man ikke har svart? ;p eller tar jeg feeeeil?,O

Endret av wtf bacon?
Lenke til kommentar
sorry at jeg stjeler tråden litt.,,

 

jeg har ikke levert lappen eller svart.

fikk det brevert for en mnd siden og siden har det ikke skjedd noe:S What to do?

 

 

har sendt epost til de.. så da får eg bare vente og se?

 

edit: Men skal ikke politiet komme etter rundt 2 uker hvis man ikke har svart? ;p eller tar jeg feeeeil?,O

 

 

En kompis av meg svarte heller ikke på "innrulleringslappen", han fikk den i posten for snart et år siden og har ennå ikke hørt noe fra VPV.

 

Men du sier at du ikke har svart på brevet, hvorfor sender du epost til dem da?

Lenke til kommentar
Er det ikke must å svare da?, hører fra alle vinkler athvis man ikke svarer så får man politiet på døra.. :p

 

If not så sender eg ikke. har ikke sendt enda nei,.

 

La være. Se hva som skjer. Og skriv her hvis du får problemer. :p

 

Ja, gjør det er du grei :)

 

Siden det er min tråd vil jeg spørre om noe annet også, hvis man ikke kommer/ikke vil inn i millitæret, og må ta sivilarbeid, hvilke steder kan man jobbe borsett fra barnehage og og skole?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...