Gå til innhold

Guitar Hero III på PC (trenger hjelp)- LØST


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har Guitar Hero III til PC og hadde håpet å bruke Guitaren til PS2 på PC-en for den.

 

Kjøpte meg en adapter, men får den ikke til å funke.

 

Er det noen som har denn som vet hvordan?

 

Eller om det fins et bedre software som kan brukes? Uansett hva jeg prøver så reagerer ikke spillet til den.

 

 

Takk

Endret av nosync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, jeg fikk til det med programmet som følgte med. Måtte bare ikke ha guitaren tilkoblet.

 

Enaste "negativt" er at whammybar og StarPower der du må løfte opp guitaren loddrett for å aktivere virker ikke som "ekte".

Der bare satt jeg StarPower som "Select" knappen på guitaren.

 

WhammyBar får jeg ikke til. Det er noe spes med Axis til den.

 

 

Men mulig at Frets On Fire programmene er bedre?

 

Jeg skal ta en titt på det seinere, men som det er nå er jeg temmelig happy at jeg kan ivertfall bruke Guitaren....så jeg kan trygt anbefale produktet fra Clas... :new_woot:

 

 

EDIT.

Sikket på Linken du gav "svenningen".

De linker til JoyToKey, noe som jeg testet men fikk ikke til å reagere enn gang. Mulig at det programmet er er kompatibelt med den adapteren fra Clas....men ikke forstår jeg hvorfor ettersom de alle gjør samme jobben og det er ikke noe forskjel på de egentlig...men men.

 

 

Jeg ser på problemet som LØST nå, siden den nå funker rimmelig bra.

 

Takker for hjelpen.

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Hei, jeg har en GH kontroll fra PS2 versjonen og en adapter, funker fint til Guitar Zero. Men når jeg prøver det på GH3 (snakker selvfølgelig om PC-versjonen) så registrerer den ingenting når jeg prøver på options. Har prøvd en del programmer men de virker så kompliserte og jeg får det ikke til, har lest tutorial og alt det der, men fortsatt blir det for vanskelig for meg. Da snakker jeg om Joy2Key og AutoHotkey og lignende. Hvis noen vet om et mer brukervennlig program til dette ville jeg satt pris på en link og litt om åssen det funker. Jeg trodde det kanskje var en driver jeg måtte laste ned til adapteret, men jeg har lasta ned den nye til når jeg skulle spille Guitar Zero, så jeg tror ikke det er det. Takk for mulig svar

Lenke til kommentar
Hei, jeg har en GH kontroll fra PS2 versjonen og en adapter, funker fint til Guitar Zero. Men når jeg prøver det på GH3 (snakker selvfølgelig om PC-versjonen) så registrerer den ingenting når jeg prøver på options. Har prøvd en del programmer men de virker så kompliserte og jeg får det ikke til, har lest tutorial og alt det der, men fortsatt blir det for vanskelig for meg. Da snakker jeg om Joy2Key og AutoHotkey og lignende. Hvis noen vet om et mer brukervennlig program til dette ville jeg satt pris på en link og litt om åssen det funker. Jeg trodde det kanskje var en driver jeg måtte laste ned til adapteret, men jeg har lasta ned den nye til når jeg skulle spille Guitar Zero, så jeg tror ikke det er det. Takk for mulig svar

 

Det som fulgte med min adapter var nokså enkel. Jeg kan sende deg softwaren til den om du vil. Er bare på 2.07 MB...

 

Uploadet den om du vil teste: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...;file=SETUP.zip

 

Softwaren er "freeware" som jeg har forstått. Den kom på en vanlig brenne CD i pakken...haha! Er dessuten selve adapteren som vi betaler for.

Endret av nosync
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...