Gå til innhold

Jeg leter etter et båtspill ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann :)

Jeg leter etter et spill jeg og en kompis spilte for 2-4 år siden :) Er sånn båtspill der du bosetter deg på ei øy og lager masse tårn for og forsvare øya også seiler du rundt med masse båter for og angripe fienden. Også går det an og ta over fienden sine båter med og legge en stige over til fiendens båt. Og synsvinkelen (Der du ser spillet fra) er fra himmelen. Det sto Best Seller Series på coveret. Du gjør ingenting på land bortsett bra å lage masse tårn og en liten base, og det er ingen folk på land. Spillet har med noen monstre på land og på vann så det er veldig overtroisk.

Noen som vet hva spillet heter ?? :) Takker for alle svar :)

Det er ikke:

Patrician 1, 2 eller 3

Populous 3: The Beginning

Settlers serien

Empire Earth II

Anno

Dyphavsjakten

Port Royale

Endret av biach777
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er Empire Earth II jeg :) Ganske artig den dag i dag spør du meg!

Er ikke bare båter da, går jo gjennom tidene fra prehistoric til nano mener jeg det var. Alt fra båter, spydmenn, fly og roboter er representert her.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Ganske sikker på hvilket spill du mener. spilte det ganske mye før.

Bare får å bli helt sikker, er fisk eneste ressurs, og båter ensete framkomstmiddel? altså, det finnes ikke folk...

• 1 måned senere...
Skrevet
Ganske sikker på hvilket spill du mener. spilte det ganske mye før.

Bare får å bli helt sikker, er fisk eneste ressurs, og båter ensete framkomstmiddel? altså, det finnes ikke folk...

Ja, er helt riktig :) Vet du navnet ??

Skrevet

hmm, det kan vel ikke være AGE of Sail??

er usikker for. selve det gamle aos har elendig grafikk. men kan ikke si at aos2 har sånn at man ser fra himmelen.. om jeg da ikke har vert uheldig og bare sett bilder fra en trailer eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...