duppersen Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg har dessverre ikke fått spillt noen MGS spill, og har tenkt til å gjøre dette før jeg kjøper MGS 4. Hvor kan jeg kjøpe de gamle spillene? Jeg vet at jeg får 3 i ny utgave på game/spiderman, men det koster det rundt 400 som er litt mye for meg, for et så gammelt spill. Har tenkt meg ned på spiderman på Stortinget og se i brukt delen, men er veldig skeptisk. Har noen noe forslag til hvor jeg kan kjøpe det til en ikke alt for dyr penge? I Oslo eller på en sikker nettbutikk.
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 yes ebay.com eller amazon.co.uk men du må sørge for at det er pal versjon=) jeg kjøpte mitt på amazon.co.uk
duppersen Skrevet 27. november 2007 Forfatter Skrevet 27. november 2007 Jeg kjøpte MGS 2 for 2 spill i innbytte på spiderman, og MGS 3 for 250kr og 2 spill i innbytte. Og så bestillte jeg MGS 1 fra amazon. Så det blir en MGS jul på meg:D
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg kjøpte MGS 2 for 2 spill i innbytte på spiderman, og MGS 3 for 250kr og 2 spill i innbytte. Og så bestillte jeg MGS 1 fra amazon. Så det blir en MGS jul på meg:D nice du kommer ikke til å angre, det er den beste spill serien ever!
Erlendz Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg kjøpte MGS 2 for 2 spill i innbytte på spiderman, og MGS 3 for 250kr og 2 spill i innbytte. Og så bestillte jeg MGS 1 fra amazon. Så det blir en MGS jul på meg:D nice du kommer ikke til å angre, det er den beste spill serien ever! Enig, men MGS3 var skikkelig tafatt. En enorm skuffelse!
BoRsE Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jupp rundet 1rn for litt siden, var så lenge siden husket ikke alt. 2rn er bare el prima men 3rn synes jeg var skuffende... men er på "runnetokt" så må runne 2rn og 3rn innen 4
Bliv1n Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Bare spilt 1'ern, et av de beste spilla til Playstation. Kanskje jeg skal skaffe meg resten av spilla jeg også...
Jo Are Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Har ikke fulgt så mye med, er det first person shoter spill?
Erlendz Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Har ikke fulgt så mye med, er det first person shoter spill? Nei, tredjepersons snikespill.
Akrabra Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 3ern var jo herlig, gav svar på så mye:) må si 3ern er det beste av dem sålangt for min del=)
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Jeg spilte mitt første MGS spill i fjor. Det var MGS 3 på PS2. Jeg skjønte ingenting, prøvde litt for en uke siden men fatter ikke åssen spillet er egentlig. Syntes alt er så avansert. Men etter videoene jeg har sett til MGS 4 må jeg ha det, ser utrolig fengende ut, ser enklere ut å enn 3ern... Men hadde jeg klart nummer 3 hadde jeg selvsagt skaffet meg nummer 1 og 2 i serien å.
kallstrom Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Blir vel enda verre å skjønne hva som er nytt og hvordan ting henger sammen når du har planer om å hoppe rett på 4'ern?
Triiiip Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Får håpe på en liten inføring i historien i begynnelsen av spillet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå