Mats1988 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hei. Jeg har tenkt å gi bort min lvl 70mage, ikke selge, men GI den bort til noen. Er dette imot EULA'en eller gjelder dette kun for salg? Uansett, hvis dette er lov, håper jeg at noen melder sin interesse av en lvl 70 mage med en god del lilla utstyr ifra Karazhan, Gruul osv. Den er med i et guild som har clearet Black Tempel. Grunnet det dårlige gearet, er fordi jeg er ex-officer i guildet, og har derfor fått lov til å være med, selv om jeg slutta og raide. Er du interessert i den, send med en PM med en god grunn til hvorfor akkurat du skal få overta mine kjære figur. Den skal gå til noen som kommer til å fortsette med den, og ikke bare selge den vidre, jeg vil at noen som fortsatt elsker spillet, skal forlenge levetiden til magen. MEN, hvis dette ikke er lov, bare gi meg et svar og evt. steng denne posten.
MadsFN Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Lov eller ikke, hvem bryr seg? men men. jeg kunne godt hatt den for å selge den videre hvis du sliter med folk skal ha den, jeg måtte bare være ærlig
Robinvi Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 PvP eller PvE server, og er det horde eller alliance?
Mats1988 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 Lov eller ikke, hvem bryr seg? men men. jeg kunne godt hatt den for å selge den videre hvis du sliter med folk skal ha den, jeg måtte bare være ærlig Nei, du får den da altså ikke..Jeg vil at noen som fortsatt kommer til å ta vare på den, og vil fortsette og spille på den. Ingen venner av meg som vil ha den, så tenkte kanskje noen forum brukere kunne tenke seg å spille på den. PvP eller PvE server, og er det horde eller alliance? PvP server, Horde.
fatalicus Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det er ikke lov å GI bort en character eller account heller. sorry.
Kuldesjokk Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Er bare en EULA som sier det, hvis han holder munn om hva den heter og gir den vekk kan ingen reporte den og de finner mest sannsynlig ikke ut av at den er gitt vekk heller...
Schjellin Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Er bare en EULA som sier det, hvis han holder munn om hva den heter og gir den vekk kan ingen reporte den og de finner mest sannsynlig ikke ut av at den er gitt vekk heller... Det er lov til og gji bort vist du gjir bort absolutt alt..
John Keats Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg vil gjerne ha den og passe godt på den Er som skrevet over ikke ulovlig om man gir bort cd'er osv, men det er litt samma.. Bare å si man har fått cd'ene osv om noen lurer.
fatalicus Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 (endret) Schjellin og Smeagoldfish: dere tar dessverre feil. EULA sier at det ikke er lov og overføre accounts, selv om media følger med. B. In order to play World of Warcraft, you are required to establish a user account (the "Account") as described in the Terms of Use that is unique to you and non-transferable. To establish the Account, you will be asked to provide Blizzard Entertainment with an Authentication Key of the Game that is exclusively linked to the Account you have established with the Authentication Key. Therefore, Bllizzard Entertainment does not allow you to transfer ownership of the Game Client to third parties. E. Blizzard Entertainment does not recognize the transfer of Accounts, and any unauthorized transfer of the World of Warcraft software will result in the permanent deletion of the Account attached to that software. You may not offer any Account for sale or trade, and any such offer. Den amerikanske EULA-en hadde dette en stund, men jeg tror ikke den har det nå heller. Endret 26. november 2007 av fatalicus
John Keats Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det var lov før.. Har ikke lest EULA på en evighet.
olemedkrutt Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Så lenge du ikke skader noen, eller noe så gjør hvafaen du vil.
Kombat-Kaare Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg skal være den første til å svare direkte på spørsmålet ditt: NEI.
DNA Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 (endret) Hadde ikke hatt noe imot en ny account. Endret 26. november 2007 av DNA
Leoron Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Du er 100 % sikker på at du ikke kommer til å spille igjen selv? Siden du allikevel ikke vil tjene noe på å gi den bort, er det kanskje like greit å bare fryse kontoen. Sjansen for at du gir den til en som selger accounten/gearet eller noe annet skjit er jo ganske stor. Har selv et godt forhold til min karakter (har jo tross alt brukt MYE tid på den) og jeg hadde hatt litt problemer med å gi den til en ukjent. Kanskje du kunne gi den i julegave til en kompis eller en annen du kjenner som har litt passion for dataspill.
123321123321 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Du er 100 % sikker på at du ikke kommer til å spille igjen selv?Siden du allikevel ikke vil tjene noe på å gi den bort, er det kanskje like greit å bare fryse kontoen. Poenget med å gi den bort isteden for å fryse den er vel at han vil at characteren skal leve videre. Han har jo brukt masse tid på den, og vil ikke at den bare skal bli borte.
Leoron Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Du er 100 % sikker på at du ikke kommer til å spille igjen selv?Siden du allikevel ikke vil tjene noe på å gi den bort, er det kanskje like greit å bare fryse kontoen. Poenget med å gi den bort isteden for å fryse den er vel at han vil at characteren skal leve videre. Han har jo brukt masse tid på den, og vil ikke at den bare skal bli borte. Leste det ja, men det er maaaange som har angret.. defor spurte jeg om han var 100% sikker
DisplayName123 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg ville aldri gitt bort characteren gratis. Og jeg råder deg til ikke å gjøre det heller. Skal du absolutt kvitte deg med den, så selger du den ihvertfall (ikke at jeg ville gjort det heller). Begge deler er like ulovlig, men selger du den tjener du ihvertfall noe på det. Uansett så tror jeg du kommer til å angre hvis du ikke beholder den.
Reksterina Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 (endret) Hei sveis.... Jeg kunne absolutt tenk meg magen din.. Har en lock og prest lvl 70 og holder faktisk på å levle en mage nå(lvl 27 atm).. Kan du ikke sende meg en mail på [email protected] så kan vi snakke mer om det? Endret 27. november 2007 av Reksterina
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Har en kompis som mistet sin account og Blizzard vil ikke gi den tilbake, og han vet ikke om han orker å levle opp en ny character, men han har fremdeles lyst å spille sammen med oss andre som enda spiller. Så hvis du virkelig har lyst å gi bort accounten din, noe jeg syns er litt rart, så ville han blitt glad for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå