kenneth_lh3 Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 (endret) hallo.. når jeg spiller bf 2 å beveger meg rundt kommer det mange store svarte prikker på bakken over alt :S + at jeg får ikke riktig oppløsning bruker 1600x1200 på bf. men skal ha 1900x1200 det går ikke som alle vet.. ikke inn på spillet hvertfall sletta bf2 mappa i mine dokumenter da funka det fint etter på men, nå har det skjedd igjen :S gidder ikke slette mappa vær gang takker for svar Endret 26. november 2007 av kenneth_lh3
-sparks- Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 oppdater skjermkortdriverne. Når det gjelder widescreen i bf så har dette blitt tatt opp mange ganger før, det er bare å søke opp trådene.
gholie Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Du kan også sjekke tempen på PC-en din ( GPU og CPU spesiellt ), kanskje den er litt i overkant varm.
Lukilock Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 du kan bruke f.eks Everest til å måle temp
-sparks- Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Du kan også sjekke tempen på PC-en din ( GPU og CPU spesiellt ), kanskje den er litt i overkant varm. Så lenge dette ikke er ett problem i andre spill så burde det vel ikke være i pro street?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå