Gå til innhold

Erfaringer fra Firefox 3 Beta 1, imponert!


Da_Assassin

Anbefalte innlegg

Dette er ikke akkurat noen test av nettleseren, men heller en kort beskrivelse av mine erfaringer.

Installerte før i kveld FF3 B1 på min macbook. Det var mest pga. av nysgjerrighet, men jeg må ærlig innrømme at jeg ble fristet av de reportasjene som fortalte at FF igjen var rask.

Kunne ikke tenkt meg en annen nettleser, selvom jeg ærlig skal innrømme at det er noen punkter som ikke akkurat imponerer med FF2. Blant disse er hastigheten på rendering av sider. Og jammen er FF3 blitt rask... jeg er overbevist om at dette går fortere enn noen gang tidligere, selv en tidlig Opera, og det sier ganske mye.

FF3 har også muligheten om å lagre tabs (som Opera, og som FF2 manglet). dessverre er ikke alle addons kompatible, enda, men det kommer vel seg etterhvert når det faktisk blir sluppet en gang i fremtiden.

Endret av Skagen
Gjorde emnetittel mer beskrivende.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

enig med at den føles raskere, både selve programmet er mer responsivt (er det et ord? :p), og "rendering" av sider er også raskere. noen add-ons funker ikke i det hele tatt (for det meste de som har noe med bokmerkesystemet å gjøre), men noen kan du få til å funke greit med Nightly Tester Tool.

 

hva mener du egentlig med lagre tabs?

 

har brukt den nå i nesten en ukes tid, og ikke opplevd en eneste kræsj. den er nesten bedre på stabilitet enn Fx2 som noen ganger dro cpu helt til vers hvis den sto på en del timer uten å starte på nytt (ikke at det var noe stort problem, en restart gjorde susen). ikke opplevd dette med Firefox 3.

 

noen andre med erfaringer? :)

 

([pirke] forkortelsen for Firefox er Fx ikke FF ;) [/pirke)])

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...