Gå til innhold

blir disconnecta hele tida , hjelp ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

spiller på serveren executus , har problemer med å logge meg på den serveren, når jeg endelig kommer meg inn, så går det 10sek så blir jeg disconnecta , helt håpløst... det har ingenting med min internett å gjøre.. for jeg har internett tilgang hele tiden..,

har også en druid på talnivar , og der funker det fint.. der kan jeg spille og kose meg..

men sliter som sagt med executus serveren...

har venner som spiller på den serveren og de har ingen problemer...

noen som vet hva det kan vær?

disabla antiviruset også for å sjekke om det var det.. men det var det ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok dessverre belage deg på å vente til at Blizzard fixer det:/ Men dei sier jo at dei ikke har noe med di problemene å gjøre:P Rart slikt skjer etter hver eneste patch:/ Men nå er vi i alle fall so som venter på fix:P,hehe

Skrevet

men alle kompisane mine spille på executus.. og det funke for dei.. og dei har samme patch's og installert wow+tbc ...

og litt irriterende at alle andre server er bra... det er bare en dene serveren jeg ikke kan spille på.. og det er seff. der jeg har mine main char. ... delete WOW , begynne å spille CSS igjen :p

Skrevet

Har samme problemet. Er bare på den serveren(dentarg). Alle andre serverer fungerer fint som bare det:/

Men problemet pleier å oppstå rundt klokka 16-17:00 og så plutsli virker det igjen etter 22. Forstå det di som kan. Men ifølge wow forumene så er visst dette et stort problem:/

Skrevet

ok... har hatt problemer flere ganger.. men har som regel aldri problemer om natten... 3 netter har jeg spilt.. ingen problem.. men i dag tar det helt av.. eller det tar ikke av i det hele tatt.. for jeg kommer F''' ikke inn :p

Skrevet

Hehe. Kansje det er noe blizz har funnet på slik at vi ikke skal spille for mye :new_woot:

Nei,, får se om det kommer seg utover kvelden, ellers blir det nok en mail til blizz:/

Skrevet

det varte 6 min det... f''' ... mail til blizzard... .... storme dem med mail.. kanskje de tar hintet...?! "this Fu'king game suck, I want my money back"

Skrevet

Da sender du mail til blizzard å krever forklaring på hvorfor det er sånn!

Hvis ikke de vet så kan du si at da kan du i det minste få en gratis transfer til en server som funker ;)

Noe sånt vurderer jeg ihvertfall å si, for sånn det er nå så går det ikke ann å spille

Skrevet

Jeg har eksakt det samme problemet, dc's hele tiden og latency fra 200-20k

Ca halvparten av guildet mitt har samme problemet, vi spiller på Trollbane.

Ingen problemer på Stormrage

Ser på wow.europe forumet at det er reconing battlegroupen som har trøbbel.

Blizz har svart på den ene tråden i tech forumet som omhandler dette, men

svaret irriterer meg ytteligere. De mener såklart vi er dumme, og gidder ikke lese poster som

forklarer at dette bare gjelder noen servere. Delete WTF/Interface mappe og stans andre downloads :nei: sukk

Hvis man kjører tracer stopper den på en Telia server, og hvem drifter Blizz servers i europa ?

Nemlig Telia..

Jeg bumper trådene i tech furumet daglig, og roper i /2 shattrat med oppfordring til å gjøre det samme...

Finner meg ikke i å betale for dette, og vil kreve erstatning for kveldene som er tapt

Litt bedre i går, men alikevel merkbar lagg..

Skrevet

ja i går kunne jeg spille... men var bare tåpelig gjort av meg å joine et instance.. for fy faen som det lagget... off... av og til stoppa alt opp i 10 sek... og det er pyton :p

men håper at dette blir fixet snart...

"bare på enkelte servere" ? hahaha... er vel bortimot 20-30 servere kan jeg tenke meg... hehe :p

Skrevet
ja i går kunne jeg spille... men var bare tåpelig gjort av meg å joine et instance.. for fy faen som det lagget... off... av og til stoppa alt opp i 10 sek... og det er pyton :p

"bare på enkelte servere" ? hahaha... er vel bortimot 20-30 servere kan jeg tenke meg... hehe :p

Viss du tar og undersøker litt på tech forumet så vil du oppdage at 90% av de som har problemer spiller i Reckoning.

Skrevet

Viss du tar og undersøker litt på tech forumet så vil du oppdage at 90% av de som har problemer spiller i Reckoning.

og ? hvorfor skal jeg undersøke hvor folk har problemer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...