Gå til innhold

18 års grense for å bestille fra nett med faktura/giro?


Anbefalte innlegg

Jello!

 

Prøvde nettop å bestille en del spill fra playx.no med faktura / giro betaling. Det står ingenting i betingelsene om at man må være 18 år, og jeg får problemer når jeg skal betale med at kredittsjekken ikke fungerer. Kan det være pga. jeg enda ikke er 18 år?

 

Skulle da tro at med giro / faktura betaling skulle man kunne slippe å være 18 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du må gjennom en kredittsjekk hvis du ikke skal ha kreditt.. Hvis dem krever forskuddsbetaling av fakturaen før de i det hele tatt sender ut varer, slik du beskriver, er det ikke kreditt. Og da vil jeg tro at den kredittsjekken er en smule suspekt, kanskje til og med ulovlig...

 

Edit: Er vel ikke ulovlig så lenge du går med på den, men jeg skjønner ikke vitsen...

Endret av Zopilote
Lenke til kommentar
Men nå er vel ikke dette gjeld? De sender ikke varene før det er betalt, og man har 10 dager på å betale det ellers blir ordren slettet.

Du misforstår litt på betingelsene. De sender varene med faktura, og du har 10 dager på deg til å betale etter at du har mottatt varene :)

 

Det du må velge er forhåndsbetaling, ikke faktura.

Lenke til kommentar
Men nå er vel ikke dette gjeld? De sender ikke varene før det er betalt, og man har 10 dager på å betale det ellers blir ordren slettet.

Du misforstår litt på betingelsene. De sender varene med faktura, og du har 10 dager på deg til å betale etter at du har mottatt varene :)

 

Det du må velge er forhåndsbetaling, ikke faktura.

Ah, tusen hjertelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...