MooseOnTheRun Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 (endret) Hei! Jeg har bestilt noen klær fra en nettbutikk i Sverige, de sier leveringstiden er 2-6 dager, tror iikke de har tatt med toll og sånn da. Men hvor lenge tror dere det er til jeg egentlig får den?Koster 2500 så må vell igjennom no toll greier osv...Bor i oslo, bestilte i dag... Beklager, så nå at jeg hadde lagt den i butikkdiskusjon under spill. Trodde det bare var butikkdiskusjon som ikke var i en under katogori da jeg fant katogorien i mine inlegg. Så hvis en av moderatorene kan flytte den eller no ville det vært fint! Endret 25. november 2007 av andy24
lavizh Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Kommer nok MVA på den pakken tenker jeg. Du skulle nok bestilt til Poste Restante og hentet pakken f.eks på Charlottenberg. Da slipper du toll, eneste er at de sier ikke ifra når pakken kommer og den blir liggende i 2 uker før den sendes i retur.
Alastor Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Tipper du får den innen neste helg . Husk at du må legge til 10.5% toll på klærne, og så 25% moms på toppen + et tollgebyr.
rulleguru Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 er ikke toll på klær fra EU/EØS nei. Moms og tollgebyr derimot.
MooseOnTheRun Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 (endret) takk for alle svar! Da satser jeg på å få de før helgen da! Endret 25. november 2007 av andy24
MooseOnTheRun Skrevet 26. november 2007 Forfatter Skrevet 26. november 2007 er det no sted den må innom før den kommer til postkontoret mitt? Hørt om pakker som har blitt liggende igjen på no toll greier og sånn i lang tid, skal min pakke innom noe sånt, eller slipper den det siden det er EU/EØS land?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå