redbaron Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 PC-en min bestemmer seg for å fryse etter omtrent 10 minutter etter at den har blitt slått på. Jeg har prøvd å reinnstallere XP, men samme problem. Jeg har nesten ikke innstallert noen programmer på PC-en heller, vet noen hva som er i veien med PC-en min?
L O G I M A N Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Mulig varmeproblem. Lenge siden den ble rengjort for støv? Sjekk temperaturer.
redbaron Skrevet 25. november 2007 Forfatter Skrevet 25. november 2007 Mulig varmeproblem. Lenge siden den ble rengjort for støv? Sjekk temperaturer. Mulig det.. skal prøve det, takk!
lurerpaa Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 Får RAM nok volt ? Ikke sats på at auto er tilstrekkelig, sjekk hva RAM brikkenen krever og still dette inn manuelt i BIOS
JaneATaber Skrevet 25. november 2007 Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg ville har gjettet på "varme problem" som nevnt tidligere i posten.. Sjekk at vifter går / cpu + kjøler har skikkelig kontakt.. husket å bruke kjølepasta, husk du skal bruke et veldig tynt lag... Endret 25. november 2007 av JaneATaber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå