Gå til innhold

Hva kreves for cod 4 på fullt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg hadde tenkt til å skaffe meg CoD 4, men jeg vil ha det på full grafikk.

Derfor må jeg skaffe meg nytt GPU! "YAY!"

Vell, hvor sterkt trenger jeg for å kjøre det på full grafikk?

Resten av specsa mine:

Amd Athlon 64 x2 6000+ 3,0ghz (tenkt til å overclocke)

2gb Ram (skaffe et par til)

Bra kjøling

420W, strøm med skal skaffe meg 700W+++

Takk for all hjelp!

Endret av KeeX
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du trenger egentlig ikke mere ram

Det jeg vill anbefale er å kjøpe ett 8800gt 512mb kort til drøye 2000, da greier du nok CoD4 på så å si fullt.

Om du vill vere hellt sikker så må du betale litt mere for skjermkortet

Endret av TCi
Skrevet
Klarer deg lenge med 420W.

Selv har jeg:

2 disker, C2D E6400@3ghz, 3gb ram, X1950GT på en 400W Enermax Liberty, stabil og solid som fjell.

Hvilket grafikkort har du nå? Skal du ha AGP eller PCIe?

Pci-E

Nå har jeg 7600GT.

Trenger sterkere sånn at ejg kjører på fullt.

Skrevet (endret)

Jeg har også ett 7600 gt 256mb kort, jeg kjører Crysis på Medium/high noe jeg er veldig fornøyd med, med di det kortet

Endret av TCi
Skrevet (endret)

Vell, jeg er ikke så GRUUUSOmt interessert i crysis, kanskje senere når miljøet er større. Uansett, mange gidder ikke å kjøpe omtrent NASA sin pc for å spelle det.

CoD4 trur jeg blir en slager gjennom 3år+++

Endret av TCi
Skrevet (endret)

Er ikke det at det er Crysis jeg sier dette, men det er det at Crysis krever MASSE, å nårm jeg greier det med 7600 kort blir jeg glad:P

Endret av TCi
Skrevet (endret)

WOW, hva hokuspokus har du gjort? Kan jeg få autografen din?

P.S: Det er juks hvis du har overclocka ;P

Endret av TCi
Skrevet (endret)

lol, altså jeg kjøpte meg bare enn PC med det kortet uten noe overcloking, men dette kortet tror jeg skal dra Cod4 sånn passe bra å. Nei ikke full grafikk, men kjøp deg ett 8800gt til 2000 om du vill ha ett veeeldig bra kort til bra pris

Endret av TCi
Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...