Gå til innhold

Få tilbake Account Info?


Anbefalte innlegg

Hei

 

For å få tiden til å gå mot militæret bestemte jeg meg for å finne frem WoW igjen. Problemet er bare at jeg ikke husker accountnavnet mitt. Husker kanskje passordet. Er rimilig sikkert på hva det er. Anyway hvor får jeg tak i dette igjen? Vet ikke til hvilke del av Blizzard support jeg skal sende mail heller.

 

Kan noen fortelle meg hva jeg skal gjøre?

 

Mhv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må vel kontakte Account and billing hos blizz, fant bare et web form, men der måtte du oppgi account name... hehe. Kan jo prøve å bare skrive hva du tror det er også forklare problemet lenger nede. Du ender vel opp med å måtte scanne og sende de et bildet av gyldig identifikasjon som er vanlig prosedyre.

 

Litt off topic, men du spiller vel ikke rogue på Balnazzar vel? Aquila osv?

Lenke til kommentar
Må vel kontakte Account and billing hos blizz, fant bare et web form, men der måtte du oppgi account name... hehe. Kan jo prøve å bare skrive hva du tror det er også forklare problemet lenger nede. Du ender vel opp med å måtte scanne og sende de et bildet av gyldig identifikasjon som er vanlig prosedyre.

 

Litt off topic, men du spiller vel ikke rogue på Balnazzar vel? Aquila osv?

 

Faen for et slit:P Irriterende at sikkertheten er så god når man først får problemer :p Tror jeg heller driter i det. Har allerde sendt mail til blizzard og de svarte ikke så orker ikke stresse med det vis jeg må herje med leg osv, men takk for respons.:)

 

Tror ikke jeg noen gang har spilt på Balnazzar, dessverre.

Endret av Hawkn
Lenke til kommentar
Tenk om sikkerheten ikke hadde vært så god, da.

 

*Ringe blizzard*

 

"Hei..altså jeg husker ikke navnet på kontoen eller passordet mitt, men navnet på karakteren er Uberdruid. Send account-info plixxx".

 

"Jaja ingen problem det, vi stoler på at du er eier av kontoen, no prob".

 

Selvsagt er det godt at sikkerheten er bra, men når man først har fucka noe opp så er det stress, men er jo min egen feil:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...