Tommy Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Noen som vet hvordan vær jeg kan forvente om jeg reiser til tunisia i romjulen? Snakker vi Kaniariøyene-temperaturer, eller er det kaldere?
robertaas Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 (endret) Noen som vet hvordan vær jeg kan forvente om jeg reiser til tunisia i romjulen?Snakker vi Kaniariøyene-temperaturer, eller er det kaldere? I snitt 9-10 grader om natten og 16-17 om dagen. Kanariøyene ligger ca. 5 grader høyere. Det er i perioden også nesten dobbelt så mye regn i Tunis. Ingen steder i Middelhavet har det jeg vil kalle badetemperatur før april/mai. Endret 24. november 2007 av robertaas
Tommy Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Ok, takk for det. Ser i flere tråder at du viser til gjennomsnitt tempraturer og vær i ulike måneder, har du en link til hvor man finner slik informasjon?
robertaas Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Mye info, men også endel reklame på sidene: http://www.wunderground.com/global/ Velg verdensdel -> land -> by -> "Seasonal Weather Averages" under "History & Almanac" Det er også mulig å finne været på alle dager de siste 10 årene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå