Gå til innhold

Hvilke Nokia-telefoner har Smileys?

Mira6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer altså på, noe så barnslig, som hvilke Nokia-telefoner som har Smileys? Har hatt n-73 før, og jeg elsket den telefonen, men savnet av Smileys var stort. VET at 7390 har det, men hva med E65 eller N76? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer altså på, noe så barnslig, som hvilke Nokia-telefoner som har Smileys? Har hatt n-73 før, og jeg elsket den telefonen, men savnet av Smileys var stort. VET at 7390 har det, men hva med E65 eller N76? Noen som vet?

Ingen av Nokia´s Symbian 60 har smileys.

Har selv E65, og jeg savner det også. Bruker derfor mest W880i.

SE sine Symbian telefoner har smileys.

Skrevet

Ingen av Nokia´s Symbian 60 har smileys.

Har selv E65, og jeg savner det også. Bruker derfor mest W880i.

SE sine Symbian telefoner har smileys.

Nei, for har man en smarttelefon er man jo voksen :!: . Men Symbian 40 series har det, eller?

Skrevet
Du kan jo prøve denne: Asms

:new_woot:

Takk skal du ha, men funker dette? Har du forsøkt selv? Prøvde å installere noe liknende til n73'en jeg hadde, men det funket dårlig (fikk bare lagt inn som små bilder på mms).

Skrevet
Du kan jo prøve denne: Asms

:new_woot:

Takk skal du ha, men funker dette? Har du forsøkt selv? Prøvde å installere noe liknende til n73'en jeg hadde, men det funket dårlig (fikk bare lagt inn som små bilder på mms).

har den installert og den funker bra. Man må trykke ok en gang ekstra for å få åpnet meldingen, men synes ikke det er noe stort problem.

Skrevet

A-SMS er å få som internasjonal versjon også, bare så det er sagt.

D.v.s. at man slipper feilmeldingene som oppstår v.b.a. versjonen lisensiert for Hong Kong & Macau.

V1.2 (internasjonale) koster derimot en liten hundrelapp, og finnes på www.zensis.com.

Derved kan vi konkludere med at alle nyere Nokiatelefoner har/kan få støtte av smileys. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...