Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Singel og synes det er greit


Gjest supersingel

Anbefalte innlegg

Gjest supersingel

Er 34 år mann, og singel, har alltid vært singel. Aldri hatt kjæreste eller sambuer forhold. Er da ikke jomfru men fylla sex er nesten det same??

So er på vei til å bli ein 40 year old virgin.

 

Er nokså sikker på at eg ikke er stygg. Har blitt sjekket opp av jenter/damer. Bedt på middag, fester, osv.

Takker alltid nei. Høres sprøtt ut.

 

 

Problemet er at eg liker å nerde meg. Har nerdet meg siden eg var liten med nesten alt som det går an å nerde seg med. Med unntak av at eg drev med paintball, vekttrening og kickboxing ei stund. So har alt anna dreiet seg om:

 

Spel, samlekort, figurer, filmer, tv serier, rollespill, film effekter, teikneserier og bøker. (sikkert flere greier men dere skjønner)

 

Er nok ein samler, og lykkelig. Har ikke kjedet meg ein dag i livet.

 

Er ikke sjenert, so er det sagt. Kom deg ut på byen? Var stort sett på byen kvar helg før, var da ikke alltid eg drakk ofte sjåfør. Kresen? hmmm mulig det mulig det. Har du aldri vært forelsket?? jauv var det eingong, gjekk ikke so bra. (har eigentlig ikke lyst til å gå gjennom noe slikt igjen).

 

Du kommer til å angre når du er 80. Viss du ikke finner deg noen?. Same har folk sagt om tatoveringene mine. Du kommer til å angre når du er 80. (gjør ikke det :) )

 

Er nok redd det kommer mye pes min vei nu. Eg liker å være singel. Har lyst til å være det.

 

Er det so galt av meg å like å være singel? (er jo folk som går i kloster og liknades)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du liker hvordan du har det nå så er det ikke noe vits i å endre på det.. Du er happy og det er det viktigste.

 

Det høres ikke ut som om du har problemer med å snakke med jenter, og som du sier du har blitt sjekka opp flere ganger. Om du får lyst på dame, så go for it.

 

Men inntil videre kan du bare sitte og chille, er ikke noe stress :)

Lenke til kommentar

Har faktisk lyst å bli som deg jeg, er så lei damer jeg, hvorfor? ja da ender det med stor diskusjon som jeg ikke orker nokk en gang! men ja å nerde er kult. så lenge du liker det er det ikke noe problem, kansje du føler deg litt aleine? kjøp deg en hund eller få takk i en katt da, mye underholdning med dyr :p fylle sex er vel greit det å. :p

Lenke til kommentar
Virker som denne personen er ute etter å lage en kontaktannonse enn å spørre ett spørsmål imo..

Da hadde det vært dumt å poste som anonym, eller hva? ;)

 

Er ingen ting galt med å være singel om man trives med det.

Det er mye værre å være i full midtlivskrise fordi at man ikke har funnet noen å dele livet med enda.

Det er iallfall ikke noe poeng med å finne seg kvinnfolk bare for å gjøre det.

Så lenge du klarer å være deg selv, og prate med folk, så har ikke sivilstatus noenting å si.

Lenke til kommentar
Alltid kjekt med sånne folk som deg, flere damer på oss andre :)

 

 

prøver du å være morsom eller? synes det er frekkt å si sånn!

Hva? Frekt? Jeg prøver ikke å være frekk i alle fall. Jeg mente det jeg sa. Trådstarter synes det er greit å være singel. Det betyr jo da at det blir flere damer å velge mellom for andre som ikke har lyst til å være single.

Lenke til kommentar
Alltid kjekt med sånne folk som deg, flere damer på oss andre :)

 

 

prøver du å være morsom eller? synes det er frekkt å si sånn!

Hva? Frekt? Jeg prøver ikke å være frekk i alle fall. Jeg mente det jeg sa. Trådstarter synes det er greit å være singel. Det betyr jo da at det blir flere damer å velge mellom for andre som ikke har lyst til å være single.

 

 

unødvenig alike vel da!

Lenke til kommentar
Alltid kjekt med sånne folk som deg, flere damer på oss andre :)

 

 

prøver du å være morsom eller? synes det er frekkt å si sånn!

Hva? Frekt? Jeg prøver ikke å være frekk i alle fall. Jeg mente det jeg sa. Trådstarter synes det er greit å være singel. Det betyr jo da at det blir flere damer å velge mellom for andre som ikke har lyst til å være single.

 

 

unødvenig alike vel da!

 

Å hold nå kjeft da, slutt å syt, sannheten er hard, det blir jo 1 ekstra dame, sant om du vil det eller ei.

 

Er trådstarter fornøyd, hvorfor lage posten ? For å få det bevist av flere, da mange kanskje lurer på trådstarters legning, da det som oftest er "normalt" å få seg dame ?

Lenke til kommentar

garanter flere menn enn du trur som ikke intereserer seg for damer! f-eks ex naboen min, han hadde vist drept dama si ved et uhell han, han var dritta full og kjørte hjem fra en fest, så krasja han og vips så daua hun! etter den episoden så har han aldri vært sikkelig ederu! han er redd for kvinnfolk!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
name='supersingel' date='22/11-2007 : 22:29' post='9968020']

Er det so galt av meg å like å være singel? (er jo folk som går i kloster og liknades)

 

Slik jeg leser det du skriver så virker du å være tilfreds, så da er du det kanskje.

 

Det jeg ikke forstår er hvorfor du søker bekreftelse her?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

men er du egentlig singel pga du liker din nåværende livsstil eller pga du er redd for hva som kan skje hvis du faktisk får en dame?

 

edit: blir selv 22 i des, og har aldri hatt dame.

er egentlig litt "redd" for de forandringene det kan medføre.

hjertesorg er heller ikke noe jeg er lysten på å oppleve.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...