Gå til innhold

Nytt speilrefleks kamera


Gjest Slettet-GnBeuk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GnBeuk

Jeg har et Olympus Mju 700, det har jeg hatt i 1-2 år, liker veldig godt og ta bilder av alt mulig rart og har det som en liten hobby men har gått lei av det og har lyst på et kamera rundt 5000...Er Canon EOS 400D noe da eller er det noen som har noe bedere og tilby?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du senker blikket ditt litt, så vil du finne mengder av liknende tråder i denne delen av forumet - og de aller fleste inneholder ordene "Canon 400D" i en eller annen form. I tillegg er søkefunksjonen verdt et forsøk. Uansett vil du nå antakelig få flere slike svar, samt beskjed om at "alle kameraene i denne prisklassen er omtrent like gode, prøv dem og se hvilket som ligger best i hendene dine." Dette er ment som et tips, og ikke surmaget kritikk av forespørselen...

Lenke til kommentar

Som joniwes sier så finnes det så mange tråder om dette og konklusjonen er vel som alltid (og som jeg erfarte selv); Finn ut hvor mye penger du vil bruke, gå inn i en butikk og legg kameraet i hånda og kjenn. Det du synes ligger best i henda vil være et greit utgangspunkt.

Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...