EkanTrike Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) Sliter med oppdraget kalt Heat i Call of Duty 4. Den plassen hvor du først jobber deg på vei opp mot låven for så og skyte i stykker 4 tankser for så og jobbe deg ned til helikopteret. Problemet er nå jeg skal jobbe meg NED etter og ha tatt ut tanksene. Jeg spiller på det veteran difficulty og det skal jeg fortsette med også samme f***. Det som er så trist er at dette spillet er som tidligere DRITT på dette området. Det kommer tusen fiender som hele tiden blir fornyet om du ikke rykker litt og litt frem. Noe som er rent idiotisk, en blir rett og slett tvingt til og leke Rambo istede for og være litt "smart" og stå og plukke fienden fra en god posisjon. At det kommer mange fiender er ikke et problem, derimot at de respawner i et sett er et problem. Det andre er at det føles som at en går rundt med en halo rundt deg hvor det lyser sterkt DREP MEG! for uansett om du står bak vegger eller ligger veldigt bra sjult så klarer dem faen og se deg og treffe deg UANSETT. Om du står i bra dekning mens "lag kameratene" stormer så skyter alle på deg og ikke de som står der åpne som noen idioter! Og slikt er direkte latterligt! Helt greit at jeg tåler 1-2 skudd før jeg ligger men at en skal være en lysende blinkskive og være en "større" target i gruppa er latterligt. Du spiller som et SAS team og da skal alle være likegyldige. Det tredje er "lag kameratene" dine, de er totalt idioter. Klarer aldri dekke deg selv om de har klar sikt til fienden som står 10 meter unna. De er elendige og treffe og hører ikke hjemme i en spesial styrke. Pga alt dette ville jeg aldri gitt spillet mer enn en 4-5 i terningkast og ikke en 6er... Men nok syt. Tilbake til topic. Noen her som har noen ide om hvordan en skal klare og takle resten av denne banen? noen strategiske plasser jeg bør bruke, spesielle plasser og sende "airstriken" på? Jeg spiller foresten på 360, så om noen andre har klart banen på veteran så spytt ut hvordan du gjorde dette... EDIT: Har klart banen. Skal prøve og forklare hvordan jeg gjorde banen, men kommer bare til og forklare fra etter at du har tatt ut tanksene. -Spring inn i uthuset til høyre -Stå her og snip alt som kommer til det er can 2.30-2.45 sek left, da burde det være "tomt" -Spring så over sletta på høyre side, bort og bak huset på høyre side -Be om airstraik rettet mot vogna med tønner og en nedover mot høyre side av vanntårnet. -Spring så og legg deg helt flat langs muren og kravl et stykke til resten av folka dine kommer. -Spring så kjapt inn i huset. -Sikt ut vinduet som befinner seg for venstre for inngangsdøren og be om airstraik et stykke utpå veien der. -Spring ned i kjelleren. -Stå i trappa i kjelleren ut og kast en del smoke grenades utforbi og litt videre nedover. -Spring så nedover mot "mål" og passer huset på venstre side, så et stykke videre. -Hopp over gjerde og vips du er i mål! Var ikke vanskeligt dette? NEIDA ikke i det hele tatt har sikkert bare daua en tusen ganger eller noe... Men nå vett jeg veien! Av en eller annen FANTASTISK grunn så "sava" spillet mens jeg gikk denne ruta. Så om jeg daua på veien så starta jeg ikke ved baren men et stykke nedover veien, sist var ved huset som står bak vanntanken! Endret 23. november 2007 av EkanTrike
Fredrik.B Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg tok den banen på samme grad i går og jeg gjorde følgende: Løpte på venstre side i den renna som er der , husk og bruke smoke granater =P
Carlgutt Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 (endret) gjorde noe av det samme som fredrik.b smoke er også viktig som han sier airstrike brukte jeg neste hele tiden men gikk likevel ikke tom før jeg var ferdig med banen. Ellers så er jeg helt enig med deg om at fienden er overnaturlig gode på veteran. Endret 22. november 2007 av carlgutt
Plomma2 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Eller så kan du jo bare løpe gjennom låven til høyre, ut på jordet der det ikke er noen.
Håvard Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Eller så kan du jo bare løpe gjennom låven til høyre, ut på jordet der det ikke er noen. Det kommer noen der i begynnelsen Men etter de så er det ikke fler der.
EkanTrike Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Joda har klart og komt meg rett borforbi renna der tanksene er. Men ikke lenger... jeg blir stadigt skutt av noen jeg ikke ser. Hvordan de ser meg aner jeg ikke...
EkanTrike Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Kom meg litt lengre nå... klarte komme meg ned til det krasjlanda helikopteret. Men faen asså dem klarer faen og treffe meg igjennom smoken!!? herregud så teit!
Varen Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg slet vel med Heat i ca. 4 timer før jeg så denne videoen på YouTube:
EkanTrike Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Kom meg litt lengre nå... klarte komme meg ned til det krasjlanda helikopteret. Men faen asså dem klarer faen og treffe meg igjennom smoken!!? herregud så teit! Se der ja! Har kommet meg ned til det huset der før men bare gått til helvete ellers... Vett ikke om jeg vil kalle dette juks sånn direkte. MEN når spillet skal være så jævla amatær messigt lagt på veteran så mener jeg det skal være lovligt...
E-wok Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Visste ikke at jeg hadde smokegranades en gang jeg. Men, klarte det uansett.. Det beviser bare min enormade skill.
EkanTrike Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 Har nå klart banen! etter kun 20 mins forsøk. Har også skrevet i første post hvordan JEG gjorde det. Sånn at flere som sitter fast kan få litt "hint" om hvordan en gjør det.
EkanTrike Skrevet 23. november 2007 Forfatter Skrevet 23. november 2007 (endret) Nå har jeg også klart og runne spillet på veteran ;D Totalt sett et VELDIGT bra spill. Men jeg gir dette spillet kun terningkast 5 pga det som ble skrevet i første post angående veteran vansklighetsgraden osv. Hadde det ikke vert for det hadde det fått en soleklar 6er fra min side. EDIT: Javell ja! Trodde dette var slutten men neida. Nå havna jeg om bord på et dødsdømt fly. Har 60sek på og renske hele forbanna flyet. Asså jeg så og si rusher igjennom hele greia det er reloadingen som er tidkrevende her Har komt meg igjennom nedre del og halveis opp i andre del. Er det langt igjen? Er dette en A380 eller 747? greit og vite om jeg nå kom meg mot slutten av banen eller om jeg har en hel lengden oppe også. Virka rimeligt umuligt? eller er det bare en slags leke test? Se hvor lang du klarer og komme? Nei tror det skal la seg gjøre bare jeg er litt kjappere... Endret 23. november 2007 av EkanTrike
Artemis-Entreri Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 Plukk opp den hagla som en dropper helt i starten der. Den er veldig effektiv når man stormer igjenom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå