Gå til innhold

Ny TV til PlayStation 3


BoRsE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har den der i 46". Sinnsvakt fornøyd ^^

 

24p kommer mer og mer. Loewe har det i den nyeste lineupen. 1080/24p er "sann" HD.

 

Til Jan Erik

Har du peiling på hvor mye TV'n din koster i disse dager, og hvor jeg kan få sett på den?

 

Til Sap15

http://www.dingz.no/php/art.php?id=492013

Jeg tror LCD er bedre til spill bruk enn plasma, ettersom jeg er veldig følsom på framerate og etterslep.

Se linken.

 

Jeg er helt enig at LCD er å foretrekke til spillbruk syns jeg da, ikke at jeg er en expert el noe. ;-)

Har intrykket av at LCD vs. Plasma har jevnet seg ut utrolig mye, og at Plasma er vel så bra som LCD (Så lenge det er en kvalitetstv)

Lenke til kommentar

Kjøp en ganske rimelig 32" med godt design som support TV.

 

Så bruker du de resterende pengene på Optoma HD70, LG AN110 ( eller lignende ) projector og

grått lerrett i 77", 90" eller 100" + en god HDMI kabel.. Supra har kvalitets HDMI som er lengre enn 10m.

 

Pen estetisk 32" + projector, kabel og lerrett for samme prisen som en ganske god 46" er helt vanvittig faktisk.

 

Blir som en enorm plasmaskjerm. Spillopplevelsen og filmopplevelsen blir helt SYKT sinnsykt bra og forsterket

av størrelsen på bildet.. Spesielt om man velger 90" eller 100" . Jeg har bare 77" , men er rått det også .

Eneste minus er vel at man må ha det litt mørkere enn vanlig når man

spiller.. men med grått lerrett så trenger man ikke å spille i helt mørke da svart og kontrast fortsatt blir bra selv

med litt lys på.

 

Her bildet av mitt oppsett.. Første bildet ble uklart da :( Men du ser at fargene er ganske sterke.

 

Andre bildet er med lyset på. Spotlights. Fortsatt dugelig...

 

Finnes ikke tegn til problemer med frameraten ihvertfall... Ser faktisk mere hakkete ut på 8ms LCD tv`er når man beveger seg.

post-144531-1195836842_thumb.jpg

post-144531-1195836874_thumb.jpg

Endret av dmord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...