lehaug Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Glad og fornøyd trippa jeg ut av en spaceworld forretning i dag med en ny HTC touch i sekken. Første gangen jeg slår på telefonen stusser jeg litt over at det ikke er noen "wizard" ved første boot, som lar meg kalibrer skjermen og lignende, men bryr meg ikke mere om det. I noen timer er alt fryd og gammen, og jeg får installert de viktigste programmene jeg trenger på telefonen. Etter å ha knotet med å ikke få GPRS til å virke, så ringer jeg TnM for å få tilsendt nye oppsett, men det kommer kun en melding fra de om at jeg straks skal motta oppsett.. Etter en liten stund oppdager jeg at telefonen søker etter nett. Prøver etter alle kunstens regler å få telefoen til å finne signal igjen, men det nytter ikke. Prøver med andre simkort, men det virker heller ikke. Nå har telefonen blitt helt avsindig treg(vet at WM telefoner er trege, men ikke typ ett-to minutter for å åpne start-menyen), og det meste virker ikke. Har testet hard reset, men dette var også til ingen nytte. Det eneste som kom ut av det var at jeg nå fikk gå gjennom setupwizarden etter reboot.. Esken jeg fikk utlevert var forsglet med telenor sine klistrelapper, og den så helt perfekt uåpnet ut. Såvidt jeg kan skjønne, så finnes det ingen fw upgrade til denne telefonen enda, så lurer litt på hva jeg skal gjøre. Finnes det verksteder i Oslo som tar HTC service?
B4stian Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Du har jo Deltaservice Oslo. Hva med å høre med butikken? Mulig at de er velvillige og går med på et bytte eller noe slikt?
schlinkey Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Skal ikke være noe problem å få fiksa deg ny telefon fra butikken når det er snakk om DOA.
B4stian Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Skal ikke være noe problem å få fiksa deg ny telefon fra butikken når det er snakk om DOA. Vel, DOA er en avtale mellom forhandleren og HTC i dette tilfelle. Kunden har dermed ikke krav på noe annet enn avhjelp (i form av f.eks. reparasjon).
lehaug Skrevet 22. november 2007 Forfatter Skrevet 22. november 2007 Fikk ny telefon etter kjempebra service på Spaceworld.
bufodill Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Bra det ordnet seg Var forresten ikke noe wizard første gang på min heller. Det er vel for at de vil at det skal være mer en "vanlig" telefon enn en alt for smart en som folk ikke skjønner seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå