edds Skrevet 28. mai 2008 Skrevet 28. mai 2008 Da vil jeg tippe til høsten. Eventuellt rundt Jul, kanskje så sent som første kvartal 09.
Zappy Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Det kom nylig nytt newsletter med en video om crafting. Ser rimelig solid ut. Kommer sikkert flere crafting muligheter etterhvert og.
Lurvefranzen Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Dette er et spill jeg har store forhåpninger til. Jeg trenger virkelig et nytt MMO etter at jeg rett og slett er blitt lei av WoW. Warhammer virker som et meget lovende spill, og selv om det ikke vil komme til å måle seg med antall spillere som WoW har, så tror jeg at dette spillet absolutt vil kunne gi oss en like god tilværelse i Warhammer- verdenen. I dag har det vært noe greier på "Baltimore" i USA der folk har kunnet komme og teste spillet, og få utdelt BETA- nøkkel til Open Beta som kommer muligens om 1-2 måneder. Derfor er det ventet at det kommer en del bilder og filmer på nettet derfra denne uken. Muligens en artikkel eller to også. Det har vært veldig lite "chit chat" rundt WAR den siste tiden pga. at den framdeles er i Closed Beta, og ikke minst fordi Age of Conan har kommet på markedet. Dog tror jeg at det vil bli mye oppmerksomhet rundt dette spillet utover høsten og ukene før release. Det er allerede 700.000 Beta applikasjoner der ute, noe som lover om høy interesse. Ellers er www.warhammeralliance.com en god side og sjekke ut om dere ønsker å få mer kunnskap om spillet, lese og diskutere. Jeg gleder meg!
tommentmn Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Etter å ha vært så heldig å være blant de 10 første i verden som fikk teste Beta til WarHammer Online kan jeg si som følger : sykt fett... jeg gleder meg som en unge til release... jeg anbefaler alle å kjøpe dette når det kommer... det er det beste MMORP ever made! i følge min mening.! et rått spill.!! det er WoW med 100x så bra grafikk, mye bedre quiests og gameplay, mye "kulere" maps, alt er bare så sykt mange hakk over WoW og andre MMORP jeg har prøvd.. send gjerne spørsmål hvis dere lurer på noe om spillet så kanskje jeg kan svaret fanboy....
Walts Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Ser første posen er litt gammle, men stusset over at det stod "det er WoW med 100x så bra grafikk" Ser ikke hvor Warhammer har så fantastisk mye bedre grafikk en world of warcraft
Zappy Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Ser første posen er litt gammle, men stusset over at det stod "det er WoW med 100x så bra grafikk" Ser ikke hvor Warhammer har så fantastisk mye bedre grafikk en world of warcraft Det gjør jeg.
LarZen Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Ser første posen er litt gammle, men stusset over at det stod "det er WoW med 100x så bra grafikk" Ser ikke hvor Warhammer har så fantastisk mye bedre grafikk en world of warcraft 100x så bra er kanskje å ta en smule hardt i...men grafikk stilen i WAR synes jeg er mye bedre en i WoW. Men savner dem skarpe texturene som er i WoW, om det kommer til WAR så blir det voldsomt bra
Bulletus Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 (endret) Grafikken i Warhammer er milevis bedre enn WoW sin da, hvis man ikke er lettere blind er det en enkel sak å se dette. Og det er ikke fanboyisme å si at Warhammer er et bedre spill enn WoW, det er MORSOMT, noe WoW sliter med å få til. Endret 15. september 2008 av Bulletus
tommentmn Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 litt fanboy å si at spillet har 100x bedre grafikk etc. da
Bulletus Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 (endret) litt fanboy å si at spillet har 100x bedre grafikk etc. da Kall det heller elendig ordforråd Edit : Leif Endret 15. september 2008 av Bulletus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå