bruker9842 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Hei. Jeg har bestemt meg for og kjøpe et nytt cs 1.6 igjenn fordi jeg er banned så lurer jeg på noe: Første gang jeg ble banned så cheata jeg, så kjøpte jeg meg nytt og så etter noen måneder så blei jeg banned igjen uten og ha brukt cheats, men nå er det vell ca 5 måneder siden jeg ble banned så lurer jeg på hvist jeg kjøper et nytt spill vil jeg bli banned igjenn? noen som har tips?
Tazic Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) Hei. Jeg har bestemt meg for og kjøpe et nytt cs 1.6 igjenn fordi jeg er banned så lurer jeg på noe:Første gang jeg ble banned så cheata jeg, så kjøpte jeg meg nytt og så etter noen måneder så blei jeg banned igjen uten og ha brukt cheats, men nå er det vell ca 5 måneder siden jeg ble banned så lurer jeg på hvist jeg kjøper et nytt spill vil jeg bli banned igjenn? noen som har tips? viss du bruker samme navn så kan de som banned deg sist bruke samme demoen og senne den inn til steam og du blir banna igjen. du må skifte navn. dette har skjedd meg også men når jeg skiftet navn så stoppet det (Heldigvis) så du må aldri ha samme navn som du ble banned med! sikkert mange som ikke tror meg men jeg vett at det er SANT!! Endret 21. november 2007 av Dragonsvenny
JohndoeMAKT Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Og jeg vet det ikke er sant. Ingen banner etter nick, det er steam-ID som blir bannet. Kan du i det hele tatt sende demoer til Valve for banning? Slik var det hvertfall ikke for et år siden, men jeg har ikke fulgt så mye med siden da. Min teori er at du har installert cheats i steaminstallasjonen din og blitt bannet for så å spille med samme steaminstallasjon med den nye nøkkelen og bli bannet for samme cheats som fortsatt ligger i installasjonen.
Tazic Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Og jeg vet det ikke er sant. Ingen banner etter nick, det er steam-ID som blir bannet. akkurat som jeg sa ingen kommer til å TRO meg jaja samme for meg.
kjetilm Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Dragonsvenni Bare gi deg der. DU BLIR ALDRI BANNET ETTER NICK BARE ETTER STEAM ID
NextoN Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg vet at du ikke snakker sant, men du trenger nødvendigvis ikkr lyge fordetom, bare tro at det er slik det fungerer Steam sitt anti-cheat system er helautomatisk, og det banner BARE hvis det oppdager at du har tuklet med noen .dll filer eller .exe. filer. I det siste har den også begynt å sjekke prosesser (finne CRC koden og se om den er matcher noen i registeret. Hvis VAC merker at du har aktive cheats på PC-en, eller at du har tuklet med noen av de filtypene over, vil stean banne deg. Steam banner ALDRI pga. demoer. De godtar ikke engang demoer, og de ser aldri gjennom dem. Det er heller ingen som banner for nick. Det er rett og slett umulig å bli banna igjen pga. du har samme nick som du hadde før du blitt banned.
bruker9842 Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 så det vil si at vist jeg kjøper meg nytt nå å sletter alt på dataen med cs å installerer det nye så vil jeg ikke bli bannet igjen?
IndR Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Altså, det kan hende at du har visse programmer på PC-en som oppfattes som cheat, og hvis de bare ligger på PC-en din kan du bli bannet for dette. Uten at du bruker disse programmene også.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Programmene må KJØRE for at du skal kunne bli bannet. Så bare å se til at ingen av dine cheats eller noe slikt ligger å kjører.
Reeve Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Programmene må KJØRE for at du skal kunne bli bannet. Så bare å se til at ingen av dine cheats eller noe slikt ligger å kjører. Det er sant, men i følge det som står på Valve, så kan det faktisk slå ut. For de anbefaler sterkt at du formaterer hvis du skal kjøpe spill igjen etter å ha blitt VAC bannet, for å få vekk alt av cheats.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg bruker cheat, altså WH når jeg ser på Gamer.no sine demoer. Så noen MÅ ha cheats, og jeg er en av dem som bruker det på ALLE demoer. EDIT: Så de kan IKKE banne meg for det. Det er 100% trygt å ha cheats på dataen, så lenge det IKKE kjører, og ikke har noen virkning på dataen. Endret 21. november 2007 av Slettet-3t93k9
Reeve Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 det er nettop det som er poenget. Hvis man kan litt lite om data, vet man gjerne ikke om cheats kjører i bakgrunnen selv om man ikke starter det. For eksempel hvis det ligger seg til å starte når windows starter. Forresten, hvorfor bruker du ikke X-Spectate? Det banner ikke VAC deg for engang. Det bare kicker deg fraserveren om du prøver å connecte til en vac server.
Jooakim Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Altså, det du sier om at X-Spec kicker folk som connecter til VAC-sikrede server har jeg aldri opplevd, og jeg har testet å gå inn på servere med X-Spec. I tillegg fungerer ikke X-Spec for CS:S, så derfor er det mer naturlig å bruke vanlig wallhack/ESP om en skal specce demoer i CS:S. :-)
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Riktig. Ellerså ville jeg benyttet meg av X-Spec.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå