Der Flieger Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Hei! Jeg vurderer å kjøpe Nokia N95 8GB når jeg skal til USA over nyttår, men er litt usikker på hvilken butikk jeg skal benytte meg av. Etter hva jeg har lest på forumet her, så er det et stort flertall som har bestilt fra Import GSM. Men siden jeg planlegger å få fraktet mobilen til leiligheten i USA istedet for hjem til Norge lurer jeg på hvilken butikk som er best av Amazon og Import GSM innen selve USA. Noen spørsmål: 1. Jeg ser at Amazon skriver i produkbetegnelsen North American version. Er dette samme versjon som Import GSM fører? 2. Hvis jeg har forstått det rett, så har Import GSM 1 års garanti på mobiltelefonen. Hvis jeg derfor skulle få problemer med telefonen i Norge - da er det bare å sende den til Import GSM i USA? Gjelder dette for Amazon også? Takk for all hjelp!
Quiri Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Sjekk ut denne tråden -> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;s=amobil.no Står en del der.
Der Flieger Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Ja, jeg har lest den tråden flere ganger. Men der diskusjonen rettet mer mot selve importeringen av telefonen. Jeg lurte mer på om noen hadde erfaring med mobiltelefonkjøp fra Amazon, og ikke bare Import GSM. Jeg har hatt flere gode erfaringer med Amazon, men har aldri kjøpt en mobiltelefon derfra. Det er grunnen til at jeg er interessert i å høre erfaringer fra andre Er for eksempel servicen og garantien like bra som Import GSM sin?
gladmobilja Skrevet 24. november 2007 Skrevet 24. november 2007 Amazon.com sender ikke elektronik ud af USA.
Der Flieger Skrevet 24. november 2007 Forfatter Skrevet 24. november 2007 Amazon.com sender ikke elektronik ud af USA. Nei, men denne mobiltelefonen skal leveres til en amerikansk adresse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå