barin Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 måtte reinstalere vista og glemte å ta backup av savegamesa mine så lurte på om noen kunne være så snille å legge ut en savegame til brettet etter første gang man kjører tanks.. eller rundt der.... husker ikke hva det het. på forrhånd takk
Habitats Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Den som leter finner.... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t&p=9952550
SniKaZ Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Var vell kanskje litt vanskelig å finne posten da, siden posten jeg postet ikke var kallt noe med savegame, men man skulle sikkert greid å funnet den om man har søkt litt
Habitats Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Var vell kanskje litt vanskelig å finne posten da, siden posten jeg postet ikke var kallt noe med savegame, men man skulle sikkert greid å funnet den om man har søkt litt Jeg lagde en tråd om det samme som denne personen for noen uker siden også. Alle inneholder "savegame". Søkefunksjonen leter i selve posten også, ikke bare i emnetittel. Men nok om det.
barin Skrevet 21. november 2007 Forfatter Skrevet 21. november 2007 Den som leter finner.... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t&p=9952550 ehh disse savegamesa er langt etter der jeg er så jeg spørr igjen...
Vrengtpolvott Skrevet 22. november 2007 Skrevet 22. november 2007 Jeg har kommet meg til det første mappet hvor man kjører tanks, men hvor finner jeg savegamene mine?
Habitats Skrevet 23. november 2007 Skrevet 23. november 2007 (endret) Jeg har kommet meg til det første mappet hvor man kjører tanks, men hvor finner jeg savegamene mine? C:\Documents and Settings\_USER_\My Documents\My Games\Crysis ehh disse savegamesa er langt etter der jeg er så jeg spørr igjen... Beklager, lastet opp noen nye til deg. Håper det hjelper. SAVEGAMES.RAR Endret 23. november 2007 av Habitats
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå