Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Veninna til dama er interrestert


Gjest Småfrustrert

Anbefalte innlegg

Gjest Småfrustrert

Jeg har dame, skikkelig glad i henne og elsker henn over alt på himmel og jord osv..

Men dama har en veninne, det er en av hennes beste veninner, så skal vi felles tur på byen, kino osv er hun en selvsagt følgevenn. Men fra alle signalene jeg får av henne er hun rimelig interresert i meg. Er vi på fest så prater hun konstant om hvor hyggelig og snill jeg er, hvor heldig dama er som har meg, setter seg på fanget mitt, legger handa si tilfeldig på låret mitt når vi sitter i samma sofa... det er mangle fler signaler, men ingen vits å ramse opp.

 

Selv så gir jeg ingen signaler tilbake, sier kunn "takk" osv.

Hva skal jeg gjøre? Det er jo ikke akuratt en behagelig situasjon å være i i å med at hun er en av besteveninnene til dama. Burde jeg si i fra til dama mi? De har det jo så bra sammen at jeg er liksom redd for å ødelegge vennskapet. Eller skal jeg bare fortsette med ting som det allerede er og ikke lage noen "deal" ut av det? Blir ikke det også feil..

 

Noen råd fra det store forumfolket?

 

Takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får si til henne (veninnen til dama di) at du ikke liker situasjonen, og føler deg ukomfortabel (virker at du føler det slik ut fra posten ihverfall) med at hun setter seg på fanget ditt, tar deg på låret etc.

Synes også du bør si ifra til dama, og du bør virkelig legge trykk på at du føler deg veldig ukomfortabel med det veninnen hennes gjør, hvis ikke kan det gå hardt utover deg :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Frustrert_*

*Trådstarter*

Ja ble ikke mer sikker på hva jeg skal gjøre av denne grunn. Teste meg? Tviler liksom litt på et, tror hun er veldig veldig klar over hvor glad jeg er i henne. Kanskje derfor hun gir faen, siden hun veit jeg ikke kommer til å "gi etter" uansett?

 

Men vil ikke dette evnt ødelegge vennskapet de har til daglig da? Når jenter først blir sure på hverandre så blir i sure i uendelig med tid er min erfaring

Lenke til kommentar

Ja, hehe. Der har du nok helt rett. Nei, du kan jo bare holde ut da! :) Det er nå kjekt med oppmerksomhet fra det motsatte kjønnet uansett, du trenger jo ikke å gjøre noe med det. Skjønner det kanskje er litt slitsomt, eller kanskje du er redd for å forsyne deg etter noen øl? :wee:

Så lenge du har det under kontroll fra din side ser jeg ingen grunn til å ta noen skritt for å få hun til å få seg en annen hobby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...