MysticoN Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Hei hei, sitter å lurer litt på om jeg skal prøve meg på en 64b windows. vet at det har tidligere vært store problemer med å finne tak i programmer som støtter 64b. er det fremderles slik? Hvor mye bedre er 64b i ytelse?
1915 Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 list hardware og hva du skal bruke det til ? gaming ? surfing ?
MysticoN Skrevet 20. november 2007 Forfatter Skrevet 20. november 2007 list hardware og hva du skal bruke det til ?gaming ? surfing ? Hardware er allerede listet:p se sig. skal bruke PC-en til spilling for det meste. vil vel si at blir brukt 80% til spilling og film og 20% til sufring
ap3 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Jeg bruker xp 64 bit, og merker ikke noe spesielt forskjell i ytelse. Verken positivt eller negativt. Grunnen til at jeg bruker det er at jeg har 4gb ram. Hvis du ikke har planer om å oppgradere til 4gb+ vet jeg ikke om det er så mye vits.
Toast Is Pimp! Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Go for it. x64 støttes mye nå. Kanskje du får problemer med enkelte småting. Jeg har ikke slitt med drivere med min Windows XP Pro x64. Jeg har da: MSI AM2 hovedkort, nVidia graffikkort og nVidia brikkesett i hovedkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå