kimarve Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 (endret) Kan noen komme med forslag, hva er vanligst ? Vil ende opp så sterk så mulig på lvl 70. Kan tenke meg at pvp er drit morsomt i høy lvl. Noen forslag ? Og noen spm angående build kan man angre ? I såfall hvor mange ganger hvor mye koster det pr poeng liksom? Informasjon rundt dette på norsk ville vært koselig Endret 19. november 2007 av kimarve
samebob Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Sjekk i rogue tråden du Koster 1 g for første "respecc" så 5 så 10 osv.
EvenEleven Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Specc kommer jo an på gear og hva du selv liker. Leveling er combat med swords veldig effictivt. Mens daggers er det mange som liker Pga burst i PvP.
nazrm Skrevet 20. november 2007 Skrevet 20. november 2007 Når man levler er det greit å prøve seg fram, det er no meningen man skal lære å spille en class, og ikke bli fortalt akkurat hva som er best uten å vite hvorfor, etc!
Darth Kjell Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Når man levler er det greit å prøve seg fram, det er no meningen man skal lære å spille en class, og ikke bli fortalt akkurat hva som er best uten å vite hvorfor, etc! Litt enig, men noen tips og triks er ikke så dumt. Levlet aldri roguen min noe langt, men ut i fra det jeg fant ut tok dagger litt lang tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå