CrashTestDummy Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Ja dette problemet hadde jeg i VLC også, men da endret jeg video output til OpenGL, og da ble bildet perfekt igjen, hva kan jeg gjøre for å fikse WMC Classic? Spms 2: Jeg har en rippet Blu-ray film jeg gjerne skulle ha sett, men i VLC så lagger den, og i WMP Classic så blir bildet mørkt, eller sort hvitt, hva kan jeg gjøre her? PC-en min: AMD 3800 X2 Gforce 7800 GT 2 gb ram.
Wattengård Skrevet 5. desember 2007 Skrevet 5. desember 2007 Først litt pirk. Den heter MPC... Ikke WMP Classic. Den har absolutt ingenting med Microsoft å gjøre. Til spørsmål to: For det første så er ikke VLC den beste på h.264 ennå. Og din maskinvare er vel strengt tatt akkurat på grensen til å klare å spille det av uakselerert uansett. Siden du har GF7800 så kan du evt. prøve å legge inn PureVideo for å få litt hjelp til avspilling av skjermkortet. Evt. CoreAVC som lar deg bruke begge kjernene på cpu. -C-
drz Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Litt bump her men har asus radeon 4870 og jeg har samme problemet, hmm tror du pure video takler ATI drivere ? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå