Gå til innhold

Call of Duty 4, ta backup!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå tar det ikke så lang tid å gå opp til lvl 33, da ;)

Kanskje ikke dersom man er en tenåring som glatt kan sitte på gutterommet og spille ti timer i strekk hver dag kun avbrutt av måltidene mor steller i stand. Men så er det jo slik at enkelte av oss er voksne med jobber, egne barn og dertil plikter, og da er det begrenset hvor mye man kan sitte å spille.

Lenke til kommentar

Hvis det å miste 33 ranks er så ille at du slutter å spille CoD4, var sannsynligvis ikke dette spillet for deg uansett. Jeg synes CoD4 leverer den beste FPS multiplayer-feelingen noensinne, og det burde ligge kvaliteter i dette spillet som betyr mye mer enn noen stakkars ranks.

 

Men; er enig at det er idiotisk av Infinity Ward ha en så skjør løsning på lagring av ranks.

Endret av dirkblitz
Lenke til kommentar

BAH orker ikke lese alle inleggene, men jeg har også dette problemet med x-fire og COD 4. men hvis jeg åpner det på gamle måten ved å gå shortcut for COD 4 og ikke ved å trykke på friends på xfire. men xfire mister jo hele poenget. er litt oppgitt over hvor tungvint det er å spille med venner, man kan jo ikke en gang søke etter server ved IP :S

 

men hvis jeg lagrer ranken, hvor gjør jeg evetnuelt dette? og hva hjelper det når ranken fortsatt er der, men "xfire-COD¤-versionen" ikke finner det? :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

har du sjekket om cd-key er fylt ut evt riktig hvis du har kjøpt spillet i butikk?

 

kan det mulignes være at du ikke får kontakt med masterserveren, og dermed så kommer ingen servere opp

 

 

Men siden du har xfire kan du jo komme deg rett inn på servere så lenge du har ip-adressen

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Det jeg gjorde var å avinstalere, fordi den spør om du vil beholde saves og sånn, bare kopier det som er igjen i activison mappa. formater pcen, installer CoD4, legg over det som var igjen bortsett fra main som ikke gjør noe forskjell. (Vista: trykk på kompatibilitetsfiler og slett players og legg inn den nye)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...