Gå til innhold

liten titt på pro evolution soccer 08 (kontroller vid)


Krabba

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm det der så jo faktisk ganske spennende ut ja. Utfordringen til Konami blir vel å få den rette balansen så det verken blir for dumbed down eller for mye micromanagement (sleit med å komme på norske oversettelser av de ordene i farta =)

 

Hvis de får til den balansegangen kan det sannelig hende jeg kjøper Wii-utgaven også, selv om jeg allerede har 360-versjonen. Hadde vært veldig fint å ha mer kontroll over hvor pasningene skal, jeg synes ofte AI'en foretar noen rare valg når den prøver å tolke hvilken spiller jeg vil sentre til. Dessuten er det så utrolig irriterende når en av spillerne på laget ditt

1) Løper i "feil" rom

2) Starter på løp, men stopper løpet akkurat i det pasningen kommer.

 

 

Vet du forresten noe om når spillet planlegges utgitt? Finner ikke engang en entry for Wii-versjonen av spillet på tothegame.com

Lenke til kommentar
Hmm det der så jo faktisk ganske spennende ut ja. Utfordringen til Konami blir vel å få den rette balansen så det verken blir for dumbed down eller for mye micromanagement (sleit med å komme på norske oversettelser av de ordene i farta =)

 

Hvis de får til den balansegangen kan det sannelig hende jeg kjøper Wii-utgaven også, selv om jeg allerede har 360-versjonen. Hadde vært veldig fint å ha mer kontroll over hvor pasningene skal, jeg synes ofte AI'en foretar noen rare valg når den prøver å tolke hvilken spiller jeg vil sentre til. Dessuten er det så utrolig irriterende når en av spillerne på laget ditt

1) Løper i "feil" rom

2) Starter på løp, men stopper løpet akkurat i det pasningen kommer.

 

 

Vet du forresten noe om når spillet planlegges utgitt? Finner ikke engang en entry for Wii-versjonen av spillet på tothegame.com

 

hehe kunne ikke sagt det bedre sjøl, akkurat de tingene som irriterer meg også med dagens fotball spill. dreiv å leitet litt rundt for noen dager siden og fant ut at det skal gies ut 10feb. samme dato som smash bros. husker ikke hvor jeg fant det, men er ganske sikker på at det sto en plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...