Gå til innhold

Trenger hjelp! Finner ikke musikken min!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har en My Book- hdd på 250GB... Har en GOD del musikk på den, men sliter med 1 mystisk ting; når jeg spiller av musikken i Winamp, å trykker Alt+3 (View file info...) står det hvor fila ligger, men når jeg går inn i mappa å trykker på for eksempel "W" for Wyclef Jean kommer det opp at fila ikke eksisterer! :(

Når jeg er helt nederst i playlist ligger jeg på ca nummer 10000... Men når jeg høyreklikker på mappa som inneholder musikken står det at det bare er ca 1500 sanger i mappa, ca 4,7GB... Vær så snill å hjelp meg!! Vil vite hvor musikken min e "forsvunnet"! Vil ikke miste alle sangene mine! :(

Endret av Rascorp
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tråden flyttes til Lagringsmedier.

Jeg vil samtidig oppfordre trådstarter til å skrive enten bokmål eller nynorsk, slik at det blir lettere for de øvrige brukerne på forumet å lese førsteinnlegget og dermed kunne hjelpe til.

Endret av Skagen
Skrevet
La meg gjette,

disken er partisjonert/formatert med FAT32 ?

Disken var til å begynne med FAT32, å dette la jeg ikke merke til før ETTER jeg hadde lagt inn litt greier. Så jeg la inn det jeg trengte på mamma sin maskin via USB som er standard tilkobling for My Book. Og deretter formaterte jeg og endret navn på disken via "Disk Manager". Nå er filsystemet NTFS...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...