Gå til innhold

Står fast litt i Crysis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg prøvde å se etter hjelpetråder for Crysis, men de to jeg fant var stengt. Håper det går greit at jeg spør her!

Jeg sliter med den sekvensen der han kompisen (Prophet?) man skal redde fryser ihjel. Når jeg har drept alle aliens er det bare noen sekunder igjen før han fryser ihjel. Han trenger varmekilde. Jeg har prøvd å skyte i stykker bilene for at han skal få varme, men der skjer det jo ingenting...

Hva er greie? Setter pris på hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er brennenede biler plassert på flere steder på dette brettet. Må bare løpe hele tiden til neste branna for at han skal få varme.

Løper han etter meg om jeg beiner avgårde da?? Ser jo ut som han bare står der og skyter på aliensene som lever.

Skrevet

Ja, det gjør han. Vær så rask som mulig, og spring bort til varmekilden. Ved hver varmekilde dreper du så mange aliens som mulig, så veien bort til neste blir så enkel som mulig. Du ser energien til Prophet nederst på skjermen.

Skrevet
ok, takker! da skal jeg klare det. :)

Men det gjorde jeg jo ikke... Det er jo fjell rundt på alle sider. Har prøvd å hoppe som en gal, men kommer ingen vei! Hva i all verden gjør jeg galt?

Håper ikke Crysis skal fortsette slik som nå og inne i romskipet. Det er en nedtur fra begynnelsen av spillet og all moroa med koreanerne.

Skrevet (endret)

Du må knerte alle jævlene først ... så skjønner du hva du skal gjøre videre. ;) Om ikke Prophet holder ut så lenge må du være raskere.

Edit: Kan vel røpe for deg at du ikke møter flere koreanere, så du slipper å gå rundt og håpe på det.

Endret av Endre
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Jepp. Når Prophet gir deg aliens våpenet, så kommer det 5-8 nye aliens du dreper. Og når alle er drept, springer du bort til fjellveggen. Du får se selv hva som skjer. Etter det så er det en brennende bil rett bak fjellet.

Endret av medlem-105082
Skrevet

Det er nok den samme buggen jeg støttet på. Der du sikkert har prøvd å hoppe over som gal (der fjellveggen er litt lysere) skal fjellet egentlig falle sammen, men det skjer aldri. Prøv å load til en tidligere save, drep alle aliensene og kryss fingrene.

Skrevet

Var bugget hos meg også - om du dreper de små rakkerne, men de ikke detter i bakken, fryser spillet opp. Dvs. at neste "trigger" ikke aktiveres, ergo kommer du deg ikke videre. For meg ble løsningen grab + strentgh, slik at jeg garantert fikk de i bakken.

Skrevet (endret)
Var bugget hos meg også - om du dreper de små rakkerne, men de ikke detter i bakken, fryser spillet opp. Dvs. at neste "trigger" ikke aktiveres, ergo kommer du deg ikke videre. For meg ble løsningen grab + strentgh, slik at jeg garantert fikk de i bakken.

Ja.. det stemmer. De henger i lufta ja, og je stusset litt på dette. Ok, da er det en bug. Greit å vite!

Da skal jeg prøve å slenge de i bakken med strenght og se om det funker da. :)

Endret av veiron
  • 1 måned senere...
Skrevet

Hei, fikk Crysis i dag men sitter nå bom fast.. Jeg er på den andre banen, tror jeg. Den heter hvertfall "Recovery". Har ødelagt de to tanksene, og drept alle på øya, men allikevel får jeg ikke et nytt oppdrag.. Er det noe gale med spillet eller er det noe jeg har oversett? All hjelp mottas med STOR glede :thumbup:

Skrevet

Ja, fant utav det, det var visst en bug som gjorde at jeg ikke fikk den neste oppgaven :thumbdown: men men, har fikk gjennomført spillet i dag og det må bare sies at Crysis er et utrolig bra spill :new_woot:

Skrevet

Jeg gjorde det den enkle veien jeg og bare fiksa noen saker i Flowgraph i Sandbox og oppdaterte banen...funka fett det ^^, Jaja kall det Cheat om dere vil :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...