Feyd Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hei Da er det dags for at min gamel gode AMD XP2500+ Barton skal arves av mine foreldre Krav til maskin er at den skal kjøre VISTA, ha et godkjent gaming potensiale og være bra på videoredigering. Har satt opp 2 stk handlevogner. Kabinett, skjerm etc har jeg fra før. Intel . AMD. Har lest en del rundt minne valg utifra hvilken CPU man bruker, og trukket noen konklusjoner som står beskrevet i hver handlevogn. Ønsker 64bit Vista for jeg ser for meg at det er litt mer fremtidsrettet. Håper på noen tips. mvh Feyd Lenke til kommentar
rabban Skrevet 18. november 2007 Rapporter Del Skrevet 18. november 2007 Hei Kikket på intell oppsettet. Det er en del som snakker om Intel chipset til Intel prosessor. Har du sett på P35 chipset? http://www.hothardware.com/Articles/Asus_B...5_Motherboards/ Rabban Lenke til kommentar
Feyd Skrevet 20. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. november 2007 Da ser det dessverre ut som om Phenom ble en liten skuffelse :-( Dermed blir det Intel oppsett, noen innvendinger? Asus GeForce 8800 GT Corsair HX620W 2stk Crucial BallistiX PC2-8500 2 GB KIT (2x1024) EVGA nForce 680i SLI Intel Core 2 Quad Q6600 Microsoft Windows Vista Home Premium OEM Engelsk 64-bit DVD-versjon Samsung SH-D162C 2stk Seagate Barracuda 7200.10 320 GB SATA Raid0 Thermalright ULTRA120 ExtremeRimeligste totalsum 10376,- Lenke til kommentar
Feyd Skrevet 24. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Da er handlelista klar på komplett. Skjermkortet har jeg alt bestilt da Geforce 8800GT var vanskelige å få fatt i. Litt usikker på om det er overkill på minnefronten. Jeg skal ha 4GB minne, men 4x1GB virker lettere å få tak i enn 2x2GB. i alle fall med rask nok frekvens. Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå