RSy Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Jeg har ikke fast ip, men ønsker til tider å vite hvilken IP jeg har fra andre maskiner. Jeg har hørt om no-ip, dynip osv.. Hvilken av disse er best - og ikke minst gratis? RSy
WebKnight Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 http://www.findmyip.com/ no-ip er bra og gratis
hn66 Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 De to foregående svarene krever at du er online. Hvis du derimot kjører denne kommandoen i et DOS vindu, så får du fram IP adressen, MAC adressen og mye annet: ipconfig /all
RSy Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Skrevet 4. februar 2003 Vel, jeg vet hvordan jeg finner IP'en på maskinen jeg har forand meg, men jeg ønsker å vite ip'en på denne når jeg IKKE har den forand meg. F.eks vha no-ip Er det andre som er bra og gratis? Hvilken er best? RSy
WebKnight Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 Har benyttet no-ip nå en stund og er godt fornøyd med det - du får en grei adresse (dittnnavn.no-ip.com/.info el.l) og det krever ikke så mye knoting for å komme igang. Gratis er det også Lykke til!!
norpheus Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 no-ip er veldig bra! ambefales på det sterkeste til vanlig hjemmebruk www.no-ip.com
Krishell Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 De 2 sidene viser forskjellig ip. stemmer dette?
zuhr Skrevet 4. februar 2003 Skrevet 4. februar 2003 De 2 sidene viser forskjellig ip. stemmer dette? testa du sidene på samma oppkobling? eller på to ulike tidspunkter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå