Gå til innhold

Crysis punkbuster problemer


Anbefalte innlegg

hei :)

 

Når jeg prøver å joine en server med punkbuster i crysis forsøker den å connecte, men så får jeg disconnected from server får jeg en gang er inne på den. Alle servere uten punkbuster virker helt fint, men den liker visst ikke punkbusteren.

 

Jeg spiller med vista 64-bit, men jeg har også prøvd å kjøre spillet i 32-bit. dette virker ikke.. Jeg har også oppdatert, reinstallert punkbusteren osv. (hvertfall så mye jeg fikk til..)

 

Håper noen vet noe om hvordan man fikser dette :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Hadde samme problemet.

Funket hvertfall på meg.

 

Du må rett og slett inn i settings og aktivere punkbuster, den var deaktivert hos meg.

Du finner det inni settings en plass.

Ikkje verre enn det:)

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
det går ikke ann å aktivere min heller. Men hvorfor er det bare noen få servere som kjører punkbuster? Det er jo nesten ikke vits. Det er jo ikke rankingsystem heller.

 

Ka som ikkje går med å aktivere då?

Ka som skjer når du trykker?

Du trykker vel i den lille boksen ved siden av der det står Punkbuster, og ikkje på selve navnet punkbuster?

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Det går ikke ann å trykke på punkbustergreia nei.. Den er grået ut. Jeg trykker i boksen ja, ikke på navnet punkbuster.

 

Jeg har prøvd å starte det i 32-bit, men det virker ikke da heller :ermm: Skal teste en gang til seinere i dag bare for sikkerhets skyld, men hvis MaxP2P har rett i at det ikke funker i 64-bit så er det kanskje ikke noe vits i prøve å få det til å virke.. Jeg har lyst til å spille i 64-bit.

 

Har noen peiling på når dette blir fiksa? kanskje neste patch...

Endret av mr_tambourine_man
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...